مدت زمان فیلم جدید ایندیانا جونز مشخص شد !

پس از مشخص شدن تاریخ انتشار جدیدترین فیلم Indiana Jones ، بامداد امروز، مدت زمان فیلم جدید ایندیانا جونز نیز برای هواداران مشخص شد.

پس از اخبار‌های مختلف، مانند تاریخ انتشار و تریلر فیلم ایندیانا جونز ، بامداد امروز نیز، خبری مبنی بر زمان فیلم ایندیانا جونز تحت عنوان مدت زمان جدیدترین فیلم Indiana Jones منتشر بشود.

این فیلم، قرار است در افتتاحیه جشنواره کَن امسال پخش بشود و زمان فیلم Indiana Jones ، 2 ساعت و 22 دقیقه‌ی هیجان‌انگیز خواهد بود.

مدت زمان فیلم جدید ایندیانا جونز

رئیس استودیوی لوکاس فیلم، کتلین کندی، اخیراً در یک مصاحبه فاش کرد که Indiana Jones and the Dial of Destiny طولانی‌ترین فیلم این مجموعه‌ی اکشن ماجراجویی خواهد بود. در مراسم جشن جنگ ستارگان در لندن، او به Collider گفت:

زمان فیلم ایندیانا جونز ، حدود ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه خواهد بود.

در ایندیانا جونز ۵ هریسون فورد در نقش ماجراجوی نمادین و فیبی والر-بریج به عنوان دخترخوانده او بازی می‌کنند و مس میکلسن، توبی جونز، آنتونیو باندراس و بوید هالبروک آن‌ها را همراهی می‌کنند.

فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny، یک فیلم اکشن ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی جیمز منگولد است که به همراه جز ، جان هنری باترورث و دیوید کوپ نویسندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم، دنباله‌ای بر ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین 2008 است و به عنوان پنجمین فیلم این مجموعه و آخرین قسمت از سری فیلم های ایندیانا جونز خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم  را ببینید:

مدت زمان فیلم جدید ایندیانا جونز
مدت زمان جدیدترین فیلم Indiana Jones

زمان فیلم Indiana Jones

در این فیلم هریسون فورد در آخرین نقش آفرینی خود از باستان شناس ایندیانا جونز بازی می‌کند. جان ریس دیویس، نقش خود را از فیلم‌های قبلی، همراه با بازیگران جدید از جمله فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس، شانت رنه ویلسون، توبی جونز، بوید هولبروک، اتان ایزیدور، و مدز میکلسن تکرار خواهد کرد.

Dial of Destiny، اولین و تنها فیلم از این مجموعه است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی، و توسط جورج لوکاس نوشته نشده است و به جای آن اسپیلبرگ و لوکاس ،به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می‌کنند.

ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت، قرار است اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 18 می 2023، داشته باشد و در 30 ژوئن 2023 توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *