پشت پرده عصبانیت رونالدو از جورجینا [+جزئیات]

به تازگی خبری مبنی بر عصبانیت رونالدو بر سر همسرش منتشر شد که در ادامه به پشت پرده عصبانیت رونالدو از جورجینا خواهیم پرداخت.

پس از اینکه اخبار شایعه‌ای زیادی مبنی بر خشم رونالدو از رفتار جورجینا در فضای مجازی پُر شد، در این نوشتار، به داستان جورجینا و عصبانیت کریس رونالدو خواهیم پرداخت.

اخباری که مبنی بر عصبانیت شدید رونالدو از همسرش در چند روز گذشته به انتشار رسیده است، نشان می‌دهد که کریستیانو رونالدو، به علت پخش مستند همسرش از او ناراحت شده که تاکنون خبرگزاری این خبر را تأیید نکرده است.

پشت پرده عصبانیت رونالدو از جورجینا

جورجینا رودریگز به علت زندگی مشترکی که با کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مشهور دنیا دارد، بسیار مورد توجه رسانه‌ها، قرار می‌گیرد. اخیرا فصل دوم سریال زندگینامه جورجینا، به نام «من جورجینا هستم» از سرویس استریم آنلاین نتفلیکس پخش شد و نام او را بیش از گذشته بر سر زبان‌ها انداخت.

جورجینا که در اینستاگرام ۴۸ میلیون دنبال‌کننده دارد تصاویری از سفر تفریحی‌اش با رونالدو و فرزندانشان در تابستان ۲۰۲۰ منتشر کرد. آن‌ها در یک قایق تفریحی بودند که حدود ۵.۵ میلیون پوند ارزش دارد و جورجینا با انتشار تصاویر آن از تابستان جادویی ۲۰۲۰ صحبت کرد.

حالا روزنامه El Futbolero مدعی شده، کریستیانو از نگرش جورجینا ناراحت شده و احساس می کند که این اینفلوئنسر در حال تبدیل شدن به یک فرد خودخواه است. جورجینا که یک مدل اسپانیایی-آرژانتینی است، اخیراً به دلیل رفتارش با دوستانش نیز دچار مشکل شده است.

در ادامه می‌توانید تصویری از رونالدو و جورجینا را ببینید:

پشت پرده عصبانیت رونالدو از جورجینا
خشم رونالدو از رفتار جورجینا

عصبانیت شدید رونالدو از همسرش

رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند.

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال ۲۰۱۶ با فوتبالیست پرتغالی در رابطه است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *