ببینید: عکس جدید خواهر شوهر مهناز افشار بازیگری که مهاجرت کرد

عکس مهناز افشار و خواهر شوهرش بسیار وایرال شده است. وی عکسی دو نفره به همراه خواهر شوهر منتشر کرد. برای تماشای عکس جدید خواهر شوهر مهناز افشار همراه ما باشید.

به تازگی مهناز افشار عکسی به همراه خواهر شوهرش منتشر کرد که بسیار باعث تعجب کاربران شد. عکس مهناز افشار و خواهر همسر سابقش دست به دست می‌شود. تصاویری از خواهر شوهر خانم بازیگر وایرال شده است.

برای تماشای عکس جدید خواهر شوهر مهناز افشار ما را دنبال کنید.

عکس جدید خواهر شوهر مهناز افشار بازیگری که مهاجرت کرد

عکس صالحه رامین خواهر همسر مهناز افشار

مهناز افشار در ماشین شخصی‌اش عکسی به اتفاق خواهر شوهر سابقش منتشر کرده که به شایعاتی دامن زد. کاربران درباره این عکس میگویند که پس حتتما طلاق آو دروغی بیش نبوده است.

در این مطلب عکس خواهر شوهر مهناز افشار بازیگر معروف کشورمان را می‌بینید که بسیار لاکچری است. آنها به اتفاق برادرش در آلمان زندگی می کنند. مهناز افشار بازیگر جوان و معروف ایرانی است که چندی پیش از ایران رفته و در آلمان سکونت دارد.

خانم افشار با یاسین رامین ازدواج کرده و یک دختر به نام نیلا دارد. مدتی این زوج جوان از یکدیگر جدا شدند و مهناز به خارج کشور مهاجرت کرد. اما پس از تبرئه شدن آقای رامین از جرم های مرتکب شده در دادگاه، او هم به آلمان رفت و مجدد با خانم افشار زندگی مشترکشان را شروع کردند که با واکنش های خیلی زیادی روبرو شد.

عکس مهناز افشار با فامیل شوهر سابقش

در ادامه توجه شما را به عکس مهناز افشار با خواهر شوهر جان جلب می‌کنیم.

 عکس جدید خواهر شوهر مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر خوب سینما متولد 21 خرداد ماه سال 1356 در تهران است، او پس از گرفتن مدرک دیپلم تجربی، تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین شروع به تحصیل کرد ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را شرکت کرده است.

چندی پیش هم مهناز افشار با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد که این خبر بسیار جنجالی شد. او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *