جزئیات تکمیلی فیلم Drive-Away Dolls

به تازگی، اخباری از فیلم جدید ایثن کوئن شنیده می‌شود که در ادامه این نوشتار، به جزئیات تکمیلی فیلم Drive-Away Dolls خواهیم پرداخت.

پس از اینکه ساخت فیلم جدید ایثن کوئن تأیید شد، برخی از خبرگزاری‌های خارجی، درباره فیلم جدید ایتن کوئن و بازیگران و اطلاعات کلی فیلم سینمایی Drive-Away Dolls را به اشتراک گذاشتند.

اطلاعات جزئی فیلم جدید Drive-Away Dolls از بازیگران، تاریخ اکران، و تمامی مراحل ساخت می‌گوید و نشان می‌دهد که فیلمی مملو از هیجان، با بازیگرانی خوب، در انتظار مخاطبان است.

جزئیات تکمیلی فیلم Drive-Away Dolls

جزئیات تکمیلی فیلم Drive-Away Dolls
درباره فیلم جدید ایتن کوئن

فیلم Drive-Away Dolls، یک فیلم کمدی، آمریکایی به کارگردانی اتان کوئن است. این اولین باری است که او فیلمی را بدون برادرش جوئل کارگردانی می‌کند. اتان کوئن به همراه همسرش تریشیا کوک فیلمنامه را نوشته است.

آن‌ها همچنین فیلم را با رابرت گراف و تیم بیوان و اریک فلنر از ورکینگ تایلز تهیه کردند. در این فیلم مارگارت کوالی، جرالدین ویسواناتان، بینه فلدشتاین، پدرو پاسکال، کولمن دومینگو، بیل کمپ و مت دیمون به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است توسط فوکوس فیچرز در 22 سپتامبر 2023 در ایالات متحده اکران شود.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازیگران این فیلم را ببینید:

جزئیات تکمیلی فیلم Drive-Away Dolls
اطلاعات کلی فیلم سینمایی Drive-Away Dolls

اطلاعات جزئی فیلم جدید Drive-Away Dolls

این فیلم، ابتدا قرار بود در ژوئن 2018 تولید شود، اما همه‌‌گیری کرونا، این فیلم را به تعویق انداخت و این پروژه، 22 اکتبر 2022 استارت خورد. در آگوست 2022، مارگارت کوالی و جرالدین ویسواناتان به بازیگران پیوستند.

در آوریل 2023، عنوان Drive-Away Dolls اعلام و رسمی شد و پدرو پاسکال، کولمن دومینگو، بیل کمپ و مت دیمون به بازیگران اضافه شدند. فیلمبرداری در اوت 2022، با آری وگنر به عنوان فیلمبردار در پیتسبورگ آغاز شد. تولید در Hopewell Township، Beaver County، Pennsylvania در اکتبر 2022 اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *