اطلاعات تکمیلی درباره سریال Twilight

به تازگی، هالیوود ریپورت، خبری را مبنی بر اینکه سریالی بر اساس داستان Twilight ساخته می‌شود و اطلاعات تکمیلی درباره سریال Twilight را منتشر کرد.

چندی پیش، هالیوود ریپورت، اخبار ساخت سریال گرگ و میش را تأیید کرد و اطلاعات سریال Twilight را در قالب جزئیات سریال گرگ و میش به انتشار رساند. جدیدترین اطلاعات Twilight سریالی ، یک نمایش تلویزیونی است که بر اساس همان کتاب‌های اصلی ساخته می‌شود.

اطلاعات تکمیلی درباره سریال Twilight

اطلاعات تکمیلی درباره سریال Twilight
اطلاعات سریال Twilight

به گزارش هالیوود ریپورتر، طبق اخباری که شنیده شده، نسخه‌ای از سری کتاب‌های پرفروش نویسنده استفانی مایر از طریق تلویزیون Lionsgate در حال توسعه است. Sinead Daly، که از آثارش می‌توان به Tell Me Lies، The Walking Dead: World Beyond، Raised by Wolves، Dirk Gently’s Holistic Detective Agency و The Get Down اشاره کرد، برای نوشتن فیلمنامه Twilight پیوست شده است.

منابع هالیوودی می‌گویند که دالی با تلویزیون Lionsgate کار می‌کند تا مشخص کند که چه برداشتی از Twilight دارد و آیا این نسخه بازسازی کتاب‌های Meyer داستانی متفاوت خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال گرگ و میس را ببینید:

اطلاعات تکمیلی درباره سریال Twilight
جزئیات سریال گرگ و میش

جدیدترین اطلاعات Twilight سریالی

مجموعه تلویزیونی Twilight، در مراحل ابتدایی خود است و هنوز شبکه یا پلتفرمی، حق پخش این سریال را ندارد و طبق گزارشات، استودیویی که حقوق این فرنچایز را کنترل می‌کند، قصد دارد پیش از خرید حقوق پخش این سریال، توسعه پروژه را رهبری کند. هنوز جدول زمانی برای زمان عرضه سری Twilight به خریداران احتمالی نیز وجود ندارد.

حماسه گرگ‌ و میش مجموعه فیلم‌هایی عاشقانه و فانتزی از شرکت سامیت اینترتینمنت می‌باشد که براساس رمانی به همین نام توسط نویسنده آمریکایی استفانی میر نوشته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *