جزئیات تکمیلی فیلم Never Too Old to Die

پس از اینکه اعلام شد فیلم Never Too Old to Die در سال 2023 اکران می‌شود، بامداد امروز، جزئیات تکمیلی فیلم Never Too Old to Die به انتشار رسید.

پس از اینکه ساخت فیلم جدیدی به اسم Never Too Old to Die تأیید شد، برخی از خبرگزاری‌های خارجی، جزئیات فیلم سینمایی Never Too Old to Die و بازیگران و درباره فیلم هیچوقت برای مردن دیر نیست صحبت کردند و به اشتراک گذاشتند.

اطلاعات کلی Never Too Old to Die از بازیگران، تاریخ اکران، و تمامی مراحل ساخت می‌گوید و نشان می‌دهد که فیلمی مملو از هیجان، با بازیگرانی خوب، در انتظار مخاطبان است.

جزئیات تکمیلی فیلم Never Too Old to Die

جزئیات تکمیلی فیلم Never Too Old to Die
جزئیات فیلم سینمایی Never Too Old to Die

به گزارش ددلاین، استودیوی فیلمسازی آمازون، که تهیه فیلمنامه برایان اوتینگ را به اسم Never Too Old to Die بر عهده دارد، آن را به عنوان وسیله‌ای برای نقش آفرینی سیلوستر استالونه خریداری کرده است.

پس ازانتشار خبر آغاز مراحل تولید  فیلمنامه، بامداد امروز دریافته شد که سیلوستر استالونه، به این فیلم پیوسته است. فیلم کمدی اکشنی که توسط استالونه و برادن افترگود برای بالبوآ پروداکشنز ساخته می‌شود؛ قتلی مرموز را در یک خانه بازنشستگان برای جاسوسان نشان می‌دهد که ماموریت شخصی قهرمان جنگ سرد را برای یافتن قاتلی که در میان آنها زندگی می‌کند، است.

به گفته‌ی برخی از خبرگزاری‌ها، این فیلم، شاید به سریالی تلویزیونی نیز برای این شبکه تبدیل شود.

جزئیات تکمیلی فیلم Never Too Old to Die
درباره فیلم هیچوقت برای مردن دیر نیست

اطلاعات کلی Never Too Old to Die

این اولین پروژه‌ای خواهد بود که تحت قرارداد چندساله استالونه و بالبوآ با استودیو آمازون قرار می‌گیرد که اولین بار هفته گذشته، ددلاین این خبر را به انتشار رساند. این توافق، توافقی است که استالونه آن را نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی و بازیگری خواهد کرد. همچنین در هر دو فیلمنامه و پروژه‌های بدون فیلمنامه برای استودیو، برای فیلم و تلویزیون، هنوز کارگردانی ضمیمه نشده است.

استالونه اخیراً تصویر ابرقهرمانی پرایم ویدیو را رهبری کرد و در حال حاضر در نقش کاپو مافیای نیویورک دوایت، ژنرال مانفردی در سریال درام جنایی تحسین‌شده پارامونت + Tulsa King ساخته تیلور شریدان، است بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *