ویدیو : جایزه صد میلیون تومانی برنامه تلویزیونی صدا و سیما کاربران را شوکه کرد

به تازگی خبری در رسانه های مجازی فارسی در مورد جایزه صد میلیون تومانی برنامه تلویزیونی صدا و سیما منتشر شده که بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.

اخیرا برنامه ای در تلویزیون به نام دو به دو در حال پخش شدن است. گویا اهدای هدیه صد میلیون تومانی در برنامه تلویزیونی بسیاری از کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است. برنامه‌های نسبتا کمی در رسانه‌ها در حال پخش بوده که برد صد ملیون تومانی در برنامه تلویزیونی در آن‌ها داشته باشند.

جایزه صد میلیون تومانی برنامه تلویزیونی صدا و سیما

دو به دو یک مسابقه خانوادگی و بر پایه اطلاعات عمومی است و شرکت‌کنندگان آن که از نسبت فامیلی برخوردارند بدون محدودیت سنی در گروه های دو نفره در برنامه حضور دارند. مسابقه در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود و در هر قسمت یک خانواده یا گروه به فینال راه پیدا می کنند.

جایزه فینال فینالیست‌ها یک غافلگیری جذاب دارد که در خبرهای بعدی اعلام می‌شود. دو به دو در فصل اول در 52 قسمت روی آنتن شبکه دو می‌رود که 28 قسمت از آن هر شب در ایام نوروز و ماه رمضان پخش می شود.

اهدای هدیه صد میلیون تومانی در برنامه تلویزیونی

در ادامه می‌توانید برد صد ملیون تومانی در برنامه تلویزیونی را ببینید:

همچنین پیمان قانع طراحی و اجرای دکور این مسابقه را بر عهده دارد و سعی شده از چیدمان های معمول مسابقه های تلویزیونی فراتر رفته و فضای مدرن و متفاوتی در نظر گرفته شود. علی مرادی از مجریان جوان تلویزیون است که پیش از این با برنامه های امروز هنوز تموم نشده و ویتامین ۳ دیده شد و چند سالی روی آنتن نبود.

تهیه کنندگی و کارگردانی این مسابقه را هم حمید مراوندی بر عهده دارد که پیش از این مجری طرح برنامه‌های کتاب‌باز و سیم آخر بوده است. دو به دو از ابتدای نوروز تا عید فطر هر شب ساعت 21:45 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *