همنواز

عنوان قسمت جدید فیلم احضار مشخص شد !

پس از اینکه شبکه HBO Max و برادران وارنر دیسکاوری، حقوق اولیه پخش خود را تلفیق کردند و فیلم جدید احضار معرفی شد، عنوان قسمت جدید فیلم احضار مشخص شد.

ادغام دو سهام حقوقی پخش فیلم به اسم‌های HBO Max و وارنر دیسکاوری، باعث شد تا اخبار ساخت فیلم جدیدی از فرانچایز احضار در دستور کار قرار بگیرد و چندی پیش نیز، عنوان فیلم احضار 4 تحت عنوان جدیدترین فیلم The Conjuring منتشر شد.

عنوان جدید فیلم احضار که همین چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد، Last Rites یا همان آخرین مراسم می‌باشد.

عنوان قسمت جدید فیلم احضار

عنوان قسمت جدید فیلم احضار
عنوان قسمت جدید فیلم احضار, عنوان فیلم احضار 4

علاوه بر سریال The Conjuring که در دست ساخت است، یک فیلم جدید نیز به نام The Conjuring: Last Rites خواهیم داشت. این چهارمین فیلم اضافه شده به مجموعه احضار و دهمین ورود به جهان کلی فرانچایز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تکمیلی سریال The Conjuring

بهترین فیلم های 2023

دنیای احضار در سال 2013 با فیلم احضار با کارگردانی جیمز وان آغاز شد. احضار 2 در سال 2016 و احضار: شیطان مرا وادار کرد در سال 2021 تولید شد، تولیدات دیگر این فرانچایز بودند. این سه فیلم شخصیت‌هایی را دنبال می‌کنند که بر اساس شیطان‌شناسان واقعی زندگی، اد و لورین وارن (با بازی پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا) ساخته شده‌اند. این زوج برای مستندسازی و تلاش برای کمک به افرادی که از دست ماوراءالطبیعی رنج می‌برند، سفر می‌کنند.

عنوان جدیدترین فیلم The Conjuring

در ادامه می‌توانید پوستر معرفی عنوان جدید فیلم احضار را ببینید:

عنوان قسمت جدید فیلم احضار
عنوان قسمت جدید فیلم احضار, عنوان جدید فیلم احضار

HBO Max، در حال توسعه یک سریال تلویزیونی بر اساس دنیای احضار از نیو لاین سینما است. این خبر روز چهارشنبه به طور انحصاری در جریان رونمایی کمپانی برادران وارنر از سرویس استریم مکس در لس آنجلس توسط کمپانی برادران وارنر اعلام شد.

به گفته برادران وارنر، مجموعه تلویزیونی احضار داستانی را که در فیلم‌های داستانی تثبیت شده، ادامه خواهد داد. پیتر سافران از طریق بنر شرکت Safran به تهیه کنندگی اجرایی این سریال پیوسته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *