رگبار و وزش باد شدید در کشور [+جزئیات]

سازمان هواشناسی اعلام کرد رگبار و وزش باد شدید در کشور در برخی مناطق برای روز جاری پیش بینی می‌شود و از استان‌هایی که درگیر آن هستند نام برد.

اخیراً خبر رگبار در بعضی استان ها توسط سازمان هواشناسی اعلام شد و این سازمان باد شدید در سطح کشور را پیش بینی کرده است. رعد و برق و رگبار و بارش پراکنده برای روز جاری در کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد و خراسان شمالی و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فاجعه زلزله‌ای 7 ریشتری در ایران

رگبار و وزش باد شدید در کشور

رگبار و وزش باد شدید در کشور
باد شدید در سطح کشور

از شنبه تا سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور بویژه نیمه غربی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد و اختمال خیزش گردوخاک وجود دارد. همچنین تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که طی سه ماه آینده متوسط دمای هوا در سطح استان استان ۰.۵ تا ۱ درجه سانتیگراد بالاتر از نرمال برآورد و متوسط بارش استان در بهترین شرایط در حد نرمال و با تمایل به کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وقوع زلزله 4.6 ریشتری در مشهد

رگبار در بعضی استان ها

رگبار و وزش باد شدید در کشور
رعد و برق و رگبار

کماکان مدیریت منابع و مصارف آب در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش‌های کشاورزی، صنعتی و حتی خانگی و به‌طور کلی صرفه‌جویی در مصرف آب توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *