فیلم بیوگرافی oppenheimer با درجه سنی R سینمااسکور A را دریافت کرد ؛ سه ساعت میخکوب‌کننده

فیلم بیوگرافی oppenheimer با درجه سنی R سینمااسکور A را دریافت کرد . با جزئیات خبر جدید این فیلم میخکوب‌کننده همراه فیگار باشید.

بسیاری از افراد انتظار نداشتند که فیلم بیوگرافی oppenheimer با درجه سنی R و مدت‌زمان ۳ساعته بتواند آن‌چنان توجه مخاطب عام را به خود جلب کند. قبل از اپنهایمر، در کل کارنامه کریستوفر نولان فقط فیلم‌های «شوالیه تاریکی» موفق به دریافت سینمااسکور A شده بودند. مخاطبین این فیلم 3ساعت میخکوب کننده را با تماشای این فیلم تجربه کردند هرچند که دور از انتظار نبود که نولان کارگردان محبوب بخواهد ذره‌ای از جذابیت فیلم بکاهد!

فیلم بیوگرافی oppenheimer با درجه سنی R سینمااسکور A را دریافت کرد

فیلم oppenheimer دریافت سینمااسکور A

با اکران فیلم oppenheimer سوالی که پیش آمد این بود: که مخاطبان می‌خواهند بدانند رده سنی فیلم oppenheimer چیست و با چه کسانی می‌توانند به تماشای آن بنشینند؟ گمان می‌شود مخاطبانی که این فیلم را دیدند کاملا به پاسخ خود رسیده‌اند! دریافت سینمااسکور A برای اوپنهایمر یکی دیگر از دست‌آوردهای نولان است.

فیلم oppenheimer دریافت سینمااسکور A

اوپنهایمر فیلم مورد انتظار با درجه سنی R

اوپنهایمر یک فیلم بریتانیایی آمریکایی در ژانر حماسی زندگینامه‌ای است. این اثر ساخته کریستوفر نولان است که بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر نوشته شده است.

نقد فیلم اوپنهایمر 2023 ؛ در انتظار بهترین فیلم نولان باشید

داستان فیلم درباره زندگی جی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان آمریکایی است که به عنوان پدر بمب اتمی شناخته شده‌ است و کیلین مورفی نقش وی را در این فیلم بازی می‌کند. نولان در سپتامبر 2021 خبر از نویسندگی و کارگردانی فیلمی زندگی‌نامه‌ای درباره اوپنهایمر داد که داستان آن طی جنگ جهانی دوم جریان دارد و یونیورسال پیکچرز به‌عنوان توزیع‌کننده انتخاب شد.

نولان مانند آثار قبلی خود از جلوه‌های طبیعی و حداقل تصویرسازی تولید شده توسط کامپیوتر استفاده کرده است.

فیلم بیوگرافی oppenheimer با درجه سنی R سینمااسکور A را دریافت کرد
رده سنی oppenheimer , فیلم بیوگرافی oppenheimer با درجه سنی R سینمااسکور A را دریافت کرد

رده سنی فیلم oppenheimer

MPA انجمن تصاویر متحرک آمریکا با نام  Motion Picture Association of America، از سیستم درجه‌بندی فیلم‌ها موجود در ایالات متحده، برای درجه‌بندی آن‌ها بر اساس محتوایشان استفاده می‌کند.

دانلود فیلم اوپنهایمر بدون سانسور و کاملا رایگان Oppenheimer (2023)

این نوع درجه‌بندی که انجمن انجام می‌دهد، اختیاری و داوطلبانه است و به لحاظ قانونی به صورت یک اجبار نیست. به این معنی که فیلم‌ها می‌توانند بدون داشتن این درجه‌بندی نیز اکران شوند، البته برخی از سینماها از اکران فیلم‌هایی که در دسته “NC-17” قرار می‌گیرند و فقط مربوط به بزرگسالان است، خودداری می‌کنند.

رده سنی فیلم اوپنهایمر مشخص شده و این اثر رده R را دریافت کرده است. رده R به معنی این است که افراد زیر 17 سال به همراهی والدین یا سرپرستشان برای دیدن این اثر نیاز دارند.حاوی تعدادی محتوای بزرگسالانه است. از والدین خواسته می‌شود پیش از اینکه فرزندان خردسال خود را با خود ببرند در مورد فیلم اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *