فیلم «فراری» هم راهی جشنواره دریای سرخ عربستان شد

حضور فیلم فراری در جشنواره دریای سرخ در کنار «پریسیلا» سوفیا کاپولا، «Origin» آوا دوورنی و «The Boy And The Heron» ساخته هایائو میازاکی تایید شد.

داستان فراری در تابستان سال 1957 اتفاق می‌افتد، زمانی که راننده سابق فرمول 1، انزو فراری در بحران ورشکستگی قرار گرفته است. ازدواج او با همسرش با از دست دادن پسرشان دینو از هم پاشیده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور فیلم فراری در جشنواره دریای سرخ

جشنواره بین‌المللی فیلم دریای سرخ (RSIFF) در عربستان سعودی سومین دوره خود را ماه آینده با نمایش گالا فراری در 7 دسامبر (16 آذر) به پایان می‌رساند.

حضور فیلم فراری در جشنواره دریای سرخ
حضور فیلم فراری در جشنواره دریای سرخ

برنامه بین‌المللی تماشایی همچنین فیلم بیوگرافی سوفیا کاپولا پریسیلا، Origin آوا دوورنی، شب خاموش جان وو، برنادت لئا دومناک و چندین فیلم دیگر را شامل می‌شود. فیلم پسر و حواصیل به کارگردانی هایائو میازاکی کارگردان نمادین استودیوی جیبلی به عنوان فیلم پایانی عمومی این برنامه اکران خواهد شد.

مسئولان روز چهارشنبه همچنین از یک برنامه تماشایی بین المللی پرده‌برداری کردند که «سینما از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد و مؤلفان مشهور و نمادهای بین‌المللی فیلمسازی را در بر می‌گیرد». این جشنواره تاکید کرد که این بخش برخی از موردانتظارترین و مورد بحث‌ترین فیلم‌های سال را به نمایش می‌گذارد که برای اولین بار در جهان عرب به نمایش درآمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Ferrari چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *