صدر جدول باکس افیس داخلی روز جمعه فیلم No Hard Feelings با بازی جنیفر لارنس [+جزئیات]

صدر جدول باکس افیس داخلی روز جمعه فیلم No Hard Feelings با بازی جنیفر لارنس قرار گرفت. این فیلم عملکردی فراتر از پیش‌بینی‌ها از خود به نمایش گذاشت.

No Hard Feelings در صدر جدول باکس افیس قرار گرفت. کمدی بزرگ‌ سالانه‌ کمپانی سونی با بازی جنیفر لارنس، توانست در روز جمعه فروش نسبتا خوبی داشته باشد. به‌نظر می‌رسد فیلم No Hard Feelings موفق شده تا باری دیگر ژانر کمدی بزرگسالانه را در گیشه احیا کند و با فروش ۶.۲ میلیون دلاری‌اش در روز جمعه (شامل ۲.۱ میلیون دلار در پیش نمایش‌های روز پنج‌شنبه)، فروش بالا فیلم No Hard Feelings در باکس آفیس داخلی صدرنشین باشد.

صدر جدول باکس افیس داخلی روز جمعه فیلم No Hard Feelings

فیلم No Hard Feelings در صدر جدول داخلی  باکس افیس روز جمعه

به‌گزارش ویجیاتو، فیلم No Hard Feelings داستان مدی (جنیفر لارنس) را روایت می‌کند. او که در آستانه از دست دادن خانه‌اش است تصمیم می‌گیرد تا برخلاف خواسته‌اش شغلی را انتخاب کند تا بتواند مخارج زندگی روزمره‌اش را دربیاورد. شغل جدید مدی او را مجاب می‌کند تا با پسری ۱۹ ساله‌ی درون‌گرا قرار عاشقانه بگذارد و در یک تابستان و قبل از راهی شدنش به دانشگاه او را به یک مرد تبدیل کند. در ادامه با نوشتار صدر جدول باکس افیس داخلی روز جمعه فیلم No Hard Feelings همراه فیگار بمانید.

رتبه‌ های باکس آفیس داخلی روز جمعه نیز به ترتیب:

  • No Hard Feelings (۶.۲ میلیون دلار)
  • Spider-Man: Across the Spider-Verse (۵.۷ میلیون دلار)
  • Elemental (۵.۶ میلیون دلاری‌)
  • فیلم‌های فلش (۴.۵ میلیون دلار)
  • استروید سیتی (۳.۸ میلیون دلار)
  • ترنسفورمرز: رایز آو د بیستز (۳.۲ میلیون دلار)
  • لیتل مرمید (۲.۶ میلیون دلار)
  • گاردینز آو گلکسی ۳ (۹۷۵ هزار دلار)
  • بوگی‌من (۷۹۸ هزار دلار)
  • فست ایکس (۲۹۰ هزار دلار)
  • انیمیشن برادران سوپر ماریو (۱۰۰ هزار دلار)

صدر جدول باکس افیس داخلی روز جمعه فیلم No Hard Feelings

فیلم No Hard Feelings اولین فیلم در جدول باکس افیس داخلی

صدر جدول باکس افیس داخلی روز جمعه فیلم No Hard Feelings : فیلم کمدی No Hard Feelings در افتتاحیه آخر هفته‌اش به فروش ۱۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

جدول باکس آفیس داخلی

بدین ترتیب فیلم جنیفر لارنس No Hard Feelings اولین فیلم در جدول باکس افیس قرار گرفت.

سونی با انیمیشن بسیار محبوب Spider-Man: Across the Spider-Verse جایگاه دوم باکس آفیس روز جمعه را نیز به خود اختصاص داد و توانست فیلم The Flash که در هفته دوم اکرانش با افت شدید ۷۰ درصدی مواجه شده بود تبدیل به عنوان ابرقهرمانی برتری نسبت به گذشته باشد. Across the Spider-Verse در روز جمعه موفق به کسب ۵.۷ میلیون دلار دیگر شد که مجموع فروش داخلی آن را به ۳۰۳ میلیون دلار رسید.

احتمال زیان 200 میلیون دلاری فیلم فلش

در این میان باید اشاره کنیم که اوضاع برای فیلم فلش خوب پیش نمی‌رود و این عنوان پس از فروش ناامیدکننده ۵۵ میلیون دلاری در آخر هفته گذشته، پیش‌بینی می‌شود در آخر هفته دوم به رقمی بین ۱۴ تا ۱۶ میلیون دلار دست پیدا کند. همچنین  احتمال زیان 200 میلیون دلاری فیلم فلش نگرانی زیادی برای دی سی ایجاد کرده است.

نقد انیمیشن Elemental ؛ تعامل و تضاد آب و آتش

در رتبه سوم جدول باکس آفیس داخلی روز جمعه، انیمیشن Elemental قرار دارد که پس از ارائه دومین افتتاحیه ضعیف تاریخ پیکسار (۲۹ میلیون دلار) با فروش ۵.۶ میلیون دلاری‌اش در دومین جمعه اکرانش با افت ۳۹ درصدی مواجه شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *