نخستین تصویر رسمی از فیلم ترسناک The Nun 2 منتشر شد

نخستین تصویر رسمی از فیلم ترسناک The Nun 2 به تازگی به کارگردانی مایکل چاوز و با بازی تایسا فارمیگا، استورم رید و بونی آرونز منتشر شد.

تصویر منتشر شده از فیلم راهبه 2 با عنوان اولین تصویر رسمی از فیلم The Nun 2 اخیرا در مجلات و رسانه‌های خارجی به انتشار رسیده است. قسمت دوم فیلم The Nun به زودی اکران خواهد شد.

نخستین تصویر رسمی از فیلم ترسناک The Nun 2

در سال 2018، تماشاگران با The Nun پذیرایی شدند که با فرار خواهر ایرنه از شیطان والاک به پایان رسید. این دنباله چهار سال بعد، شخصیت او را در مکانی متفاوت دنبال می‌کند. مایکل چاوز، کارگردان The Nun 2 به EW، که پیش از این فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را کارگردانی کرده بود، می‌گوید:

او در این صومعه در ایتالیا زندگی ناشناس دارد. او این تجربه دردناک، این ماجراجویی عظیم را داشت و اکنون می‌خواهد در خدمت زندگی کند.

نخستین تصویر رسمی از فیلم ترسناک The Nun 2
قسمت دوم فیلم The Nun

اولین تصویر رسمی از فیلم The Nun 2

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از فیلم راهبه 2 را ببینید:

نخستین تصویر رسمی از فیلم ترسناک The Nun 2
اولین تصویر رسمی از فیلم The Nun 2

در این فیلم والاک دوست ایرنه موریس را در اختیار دارد. چاوز می‌گوید:

موریس راهی فرانسه شد و در این مدرسه شبانه‌روزی به‌عنوان یک دست‌کار مشغول به کار است. او با یکی از معلمان آنجا دوستی و معاشقه دارد، و می‌توانید ببینید که او در حال رشد است، بنابراین شخصیت‌های ما از اینجا شروع می‌شوند. اما ما از همان فیلم اول می‌دانیم که چیزی وحشتناک در درون او وجود دارد، این که والاک از درون او فرار کرد، و اتفاقات ایرن را به این مسیر برخورد با دوست قدیمی‌اش باز می‌گرداند.

استورم رید در فیلم به عنوان یک شخصیت جدید ظاهر می‌شود. چاوز می‌گوید:

او راهبه‌ای است که در حال آموزش است و درباره اینکه آیا قرار است به عهدش عمل کند یا نه، بحث می‌کند. او در این نقطه مهم در زندگی خود قرار دارد، و همراه با ایرن در این ماموریت، در این سفر، به دنبال موریس از طریق این رویدادهای وحشتناکی که رخ می‌دهد، کشیده می‌شود.

The Nun 2 قرار است در ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ توسط کمپانی برادران وارنر اکران شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *