شایعه تقلب پنهان در اعلام برنده مسابقه آوای جادویی + فراخوان فصل جدید

برنده فینال مسابقه آوای جادویی چه کسی شد؟ آوای جادوی یک مسابقه استعدادیابی در زمینه خوانندگی به تهیه کنندگی محمد طهرانی و اجرای علی اوجی بود.

شایعه تقلب در مسابقه آوای جادویی

رضا یزدانی با مساعدت گروه تولید کننده برنامه ، چهار نفر از خواننده‌های برگزیده خود را در قالب یک تیم وارد مسابقه کرد. این گروه توانست بواسطه آرای هیات داوران مسابقه که رضا یزدانی یکی از اعضای آن بود با کنار زدن سایر رقبا به مرحله فینال راه پیدا کند.

انتخاب این گروه به عنوان برنده فینال مسابقه آوای جادویی شک و شبهاتی را ایجاد کرد. به طوریکه می‌توان عنوان کرد آن‌ها در یک رقابت نابرابر این عنوان را از آن خودشان کردند. از آنجاییکه این گروه شامل چهار شرکت کننده بود، تمامی امتیازات آن‌ها برای جذب آرای مردمی عملا ضریب چهار می‌گرفت.

در واقع آرای طرفداران، آشنایان، بچه‌محل‌ها و همشهریان عملا برای این گروه، چهار برابر دیگر شرکت‌کننده‌ها بود. به همین واسطه عملا رقابت نابرابری بین آنها و سه نفر دیگر شکل گرفت. شاید یکی از دلایلی که رضا یزدانی در مرحله نیمه‌نهایی از بین این گروه چهاره نفره و تک شرکت‌کننده رقیب‌آنها رای به حضور گروه چهارنفره داد، همین موضوع ضریب دار بودن آرای مردمی آن‌ها بوده باشد.

در هرحال نمی‌توان در این زمینه به رضا یزدانی خرده گرفت چراکه دست‌اندرکاران برنامه باید از ابتدا مانع تشکیل این گروه چهارنفره می‌شدند، اما از آنجاییکه تولید برنامه با وقفه روبه‌رو شد و آرای مردمی تا مرحله فینال وجود نداشت، این حفره زیاد به چشم نیامد.

برنده فینال مسابقه آوای جادویی

پست مهرداد ترکمنیان افشار عضو گروه چهار نفره رضا یزدانی که برنده مسابقه شدند:

وبلاخره فینال مسابقه رو با رای شما عزیزان وتلاشهای استادمون رضا یزدانی عزیز با موفقیت پیروز شدیم، از تمام عزیزانم که حمایتم کردن تشکر میکنم این برد نتیجه تمام تلاش‌های استاد یزدانی بود که برای هر پلن برنامه‌ای داشت و برامون ۲ مرحله اهنگ ساختن و میزان سن، و پرفورمنس طراحی کردن فکر شده بود حتی لباسهامون.
فقط و فقط یک کار کپی نبود برای مردم ایران کار ساخته شد با زبان مادریمون و سخت ترین جای کار هماهنگی ۴ نفرمون بود اون هم به استثنای دیگر شرکت کننده‌ها فقط یک روز قبل اجرا همیشه تمرین داشتیم، با این همه، مورد تایید ۴ داور عزیز شدیم و بالا اومدیم استاد نو اوری کردن سبکی رو که نسخه ایرانی نداشت تقریبا … شاید به تنهایی خوندن خیلی راحتتر بود و تمرکز بیشتری نمیخواست ،همونطور که همیشه اجرا کردیم ولی ما و استادمون خیلی زحمت و سختی کشیدیم.
این برد رو مردمی که ما رو فهمیدن و دوست داشتن به ما هدیه کردن و من واقعا قدردانتونم

نفر اول مسابقه آوای جادویی

نفر اول مسابقه آوای جادویی در واقع گروه چهار نفره زیر گروه آقای رضا یزدانی هستند. مسعود شکری، رضا آرمند، مهرداد ترکمنیان افشار و مسیحا روزبه اعضای این گروه چهار نفره هستند. اجرای فینال برنده مسابقه آوای جادویی را در ادامه تماشا کنید.

فراخوان فصل جدید آوای جادویی

فراخوان فصل جدید آوای جادویی
فراخوان فصل جدید آوای جادویی

شروع فراخوان علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت ava-net.co اطلاعات خود را تکمیل نموده و در دوره جدیدی از مسابقات شرکت نمایند. آوای جادویی مسابقه استعدادیابی به داوری رضا یزدانی، رضا صادقی، محمد اصفهانی و محمد معتمدی با اجرای علی اوجی است.

اجرای فینال برنده مسابقه آوای جادویی


بیشتر بخوانید:


One thought on “شایعه تقلب پنهان در اعلام برنده مسابقه آوای جادویی + فراخوان فصل جدید

  1. آخرش مسخره بود. رضا یزدانی یه گروه تشکیل داد، یه نفر در برابر چهار نفر. هنوز چهار نفرشونم‌ هیچکدوم مالی نبودن ولی چطور اول شدن خدا میدونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *