ویدیو : تذکر پلیس به عوامل اجرای سریال نیسان آبی 2

امروز ویدیویی از تذکر پلیس به عوامل اجرای سریال نیسان آبی 2 در رسانه های مجازی پخش شده که مورد توجه بسیاری از کابران قرار گرفته است.

به تازگی هشدار پلیس به عوامل اجرای سریال نیسان آبی 2 در رسانه ها پخش شده که دلیل اصلی آن حجاب این افراد بوده است. گویا این ویدیو بحث داغی را بین کابران فضای مجازی ایجاد کرده است.

تذکر پلیس به عوامل اجرای سریال نیسان آبی 2

تذکر پلیس به حجاب عوامل سریال نیسان آبی 2

فیلم منتشر شده از فیلمبرداری سریال نیسان آبی 2 با عوامل بی حجاب پشت صحنه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو که با واکنش های منفی کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، عوامل پشت صحنه ساخت فصل دم سریال نیسان آبی بدون حجاب مشاهده می شوند.

تذکر پلیس به عوامل اجرای سریال نیسان آبی 2
درخواست پلیس از عوامل سازنده و اجرایی سریال نیسان آبی 2

هشدار پلیس به عوامل اجرای سریال نیسان آبی 2

در ادامه می‌توانید ویدیویی از درخواست پلیس از عوامل سازنده و اجرایی سریال نیسان آبی 2 را ببینید:

همچنین منوچهر هادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی اعلام کرد که از کارگردانی سریال «نیسان آبی ۲» انصراف داده است و دلایل این کناره‌گیری را به توافق نرسیدن در بخش مالی با پلتفرم مربوطه، عنوان کرده است. بر این اساس، علت این به توافق نرسیدن، درخواست نزدیک به یک میلیارد تومانی منوچهر هادی فقط برای کارگردانی هر قسمت از «نیسان آبی ۲» است که حدودا دو برابر مبلغ پیش‌بینی شده برای تولیدکنندگان است. همچنین برآورد این سریال، نزدیک به سه میلیارد تومان بدون دستمزد کارگردان برای هر قسمت پیش‌بینی شده است.

در حال حاضر احسان ظلی پور در حال مذاکره با کارگردان مورد نظر خود برای ساخت سریال «نیسان آبی 2» است. فصل اول این سریال با بازی حسین یاری، مهران غفوریان، بهناز جعفری، یکتا ناصر و جمشید هاشم‌پور تولید شد.

 

تذکر پلیس به حجاب عوامل سریال نیسان آبی 2

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تذکر پلیس به عوامل اجرای سریال نیسان آبی 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *