ببینید : تصویری جدید از ابی به همراه دخترش +[ابی به همراه سگش]

امروز تصویری جدید از ابی به همراه دخترش در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران به همراه داشته است.

اخیرا عکسی جنجالی از ابی درکنار دخترش در رسانه ها وایرال شده است. گویا ابیاین روز ها وقت بیشتری را در اختیار خانواده خود می گذارد.

تصویری جدید از ابی به همراه دخترش

تصویری جذاب از دختر ابی به همراه خودش

امروز تصویری از ابی به همراه دخترش در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیاری را برایش داشته است. ابراهیم حامدی مشهور به ابی خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. ابی در سبک‌های مختلف موسیقی صاحب اثر است. ابی را با تام جونز خوانندهٔ سرشناس بریتانیایی مقایسه کرده‌اند. پدر ابی خیاط بوده و مادرش خانه‌دار بوده، ابی دوران کودکی خود را در محلۀ میدان فوزیۀ تهرانسپری کرده است و دارای چهار خواهر و یک برادر است. ابی پس از جدایی از همسر اول خود با مهشید برومند ازدواج می‌کند.

در ادامه می‌توانید عکسی جنجالی از ابی درکنار دخترش را ببینید:

تصویری جدید از ابی به همراه دخترش
تصویری جدید از ابی به همراه دخترش

ویدیو جدیدی از ابی به همراه سگش

فیلمی از ابی خواننده محبوب و سگش

امروز ویدیویی از ابراهیم حامدی معروف به “ابی” به همراه سگش و ابراز زیبایی و خوشگلی به سگش در فضای مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را داشته است.

ابراهیم حامدی متولد 29 خرداد 1328 در تهران، خواننده است تا دیپلم تحصیل کرده و حالا به آقای صدا (ابی) در موسیقی مشهور می باشد، بدون کلاس وارد این عرصه شد و حالا ساکن کشور اسپانیا می باشد. خانواده او در شهر تهران از پدری خیاط و اهل اراک و مادری خانه دار اهل کلاک کرج متولد شد، 4 برادر و 1 برادر دارد و در محله میدان فوزیه بزرگ شد.

تصویری جدید از ابی به همراه دخترش
ویدیو جدیدی از ابی به همراه سگش

پیاده روی ابی به همراه سگش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سگ ابی خواننده پاپ ایرانی را ببینید:

ابی در دوران نوجوانی با خواندن قرآن در صف‌های مدرسه به استعداد خود در خواندن پی می‌برد. خود وی در مصاحبه‌ای در پاسخ به این پرسش که خوانندگی را چگونه آغاز کرد می‌گوید:

“از زمان چهار پنج سالگی، رادیو به ایران آمده بود ولی ما آنقدر بودجه نداشتیم که یک رادیو بخریم. ضمن اینکه هنوز برق هم به همه جا نیامده بود. به موسیقی گوش می‌کردم و آن را دوست داشتم. تفریح من در خانه خواندن بود، ضمن اینکه بارها هم گفته‌ام که از کلاس سوم دبستان در مدرسه صبح‌ها سر صف، قرآن با قرائت اجرا می‌کردم. خب این هم برای خودش یک نوع خوانندگی است. در سن ده یازده سالگی، رادیو و خوانندگانی بودند و مرتب فکر و ذکر من به غیر از مسئلهٔ درس خواندن، خوانندگی بود. در خانه برای هم‌کلاسی‌هایم و همین‌طور برای بچه‌محل‌ها می‌خواندم.”

تصویری جذاب از دختر ابی به همراه خودش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویری جدید از ابی به همراه دخترش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *