ارتباط مستقیم فیلم مارولز با انتقام جویان بعدی !

اخیراً خبری تحت عنوان ارتباط مستقیم فیلم مارولز با انتقام جویان بعدی به انتشار رسید که در این مطلب جزئیاتی از ان را مشاهده خواهید کرد.

اخبار اخیر در مورد فیلم آینده دنیای سینمایی مارول (The Marvels) به یک نقطه طرح چندجانبه مهم اشاره می‌کند که قبل از فاز 6 و فیلم Avengers: Secret Wars معرفی شده است. The Marvels قرار است بر روی سه عنوان اصلی تمرکز کند و شخصیت‌های سابق MCU کاپیتان مارول، خانم مارول و مونیکا رمبو را گرد هم بیاورد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد کارگردان مارولز از تغییرات مولتی ورس

تصویر جدید از فیلم The Marvels

ارتباط مستقیم فیلم مارولز با انتقام جویان بعدی

ارتباط مارولز با انتقام جویان: جنگ های مخفی

این فیلم بخشی از فاز 5 MCU خواهد بود و احتمالاً شامل چندین عنصر از نقاط داستانی گرفته تا توسعه شخصیت خواهد بود که سفر حماسه مولتی‌ورس به سمت فیلم‌های Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars را ادامه خواهد داد.

ارتباط مستقیم فیلم مارولز با انتقام جویان بعدی
ارتباط مستقیم فیلم مارولز با انتقام جویان بعدی

جالب اینجاست که مصاحبه‌ای با مری لیوانوس، تهیه کننده فیلم The Marvels برای ماه آگوست مجله توتال فیلم، اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه فیلم آینده ممکن است با فاز 6 و Avengers: Secret Wars پیوند بخورد، ارائه کرده است. نظرات زیر از لیوانوس در مورد کامالا خان و یکی از اسرارآمیزترین عناصر معرفی او در دنیای مارول می‌باشد:

در سریال خانم مارول، ما آموختیم که النگو، همراه با شکل دیگری از قدرت، می‌تواند یک سوراخ موقت در فضا و زمان را مجبور کند تا به جای دیگری منتهی شود. با قدرت هر دو النگو، قطعاً چیزهای بیشتری ممکن خواهد بود و ما ان را خواهیم دید. این فیلم قطعاً به فرصت‌های فراوانی برای آینده MCU منجر می‌شود، هر کاری که تیم Avengers بخواهند با آنها انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم The Marvels

تیزر جدید از فیلم The Marvels

ارتباط فیلم The Marvels با انتقام جویان

ارتباط مستقیم فیلم مارولز با انتقام جویان بعدی
ارتباط مستقیم فیلم مارولز با انتقام جویان بعدی

رویدادی که لیوانوس به آن اشاره می‌کند، قسمت 5 خانم مارول است که در آن النگو مرموز کامالا او را در طول زمان به هند منتقل کرد. به گفته لیوانوس، این فقط یک رویداد یکباره نبود و داستان مهم The Marvels به بررسی قدرت‌هایی می‌پردازد که با ترکیب هر دو النگو می‌توانند آزاد شوند. بدون شک هیجان‌انگیزترین بخش نظرات لیوانوس شامل اشاره او به Avengers: Secret Wars است که به این نکته اشاره می‌کند که کامالا و النگوهایی که از طریق شخصیت او معرفی شده‌اند می‌توانند برای اوج گرفتن حماسه چندجانبه فاز 6 حیاتی باشند.

ارتباط مارولز با انتقام جویان: جنگ های مخفی

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *