تفاوت فیلم آینده جیک شرایر، سازنده Thunderbolts با دیگر فیلم های MCU

طبق اخبار مجلات خارجی و صحبت‌های سازنده Thunderbolts، در ادامه شاهد تفاوت فیلم آینده جیک شرایر با دیگر فیلم های MCU خواهیم بود.

کارگردان Thunderbolts، جیک شرایر، قول می‌دهد که فیلم آینده دنیای سینمایی مارول، تفاوت‌های ظریف جدیدی از تلاش‌های تیمی ابرقهرمانی معمولی در MCU ارائه می‌دهد. شرایر در طی مصاحبه اخیر خود توضیح داد که طرفداران چه انتظاراتی از Thunderbolts، یکی از عناوین MCU فاز پنج آینده دارند.

تفاوت فیلم آینده جیک شرایر با دیگر فیلم های MCU

اگرچه او نمی‌توانست جزئیات را بررسی کند، اما به مخاطبان اطمینان داد که داستانی که Thunderbolts قصد دارد آن را روایت کند، آن را از دیگر تلاش‌های MCU متمایز می‌کند. او در این بارع توضیح داد:

من نمی‌توانم در مورد بیشتر چیزهای هیجان‌انگیز صحبت کنم. حدس می‌زنم آنچه باید بگویم این است که زاویه بسیار متفاوتی نسبت به ژانر مشاهده می‌شود. مجموعه شخصیت‌های بسیار متفاوتی است. ایده واقعا قوی از چیزی که آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد، میل واقعی برای ساختن چیزی وجود دارد که به تنهایی می‌ایستد.

بیشتر بخوانید:

استیون ین در فیلم Thunderbolts

تفاوت فیلم آینده جیک شرایر با دیگر فیلم های MCU
فیلم جدید سازنده Thunderbolts

فرق فیلم آینده جیک شرایر با دیگر فیلم های MCU

تفاوت فیلم آینده جیک شرایر با دیگر فیلم های MCU
فرق فیلم آینده جیک شرایر با دیگر فیلم های MCU

Thunderbolts به عنوان دنباله Black Widow در نظر گرفته می‌شود و همانطور که در ژانویه گذشته توسط یکی از مدیران مارول تأیید شد، شرایر تاکید کرد که این فیلم به هویت خود می‌بالد زیرا روایت‌گر داستان این گروه ضدقهرمان اصلی است.

به گفته شرایر، نکته جدیدی وجود دارد که تماشاگران سینما از آن استقبال می‌کنند. او گفت:

این شبیه یک دنباله یا تکرار دیگری از چیزی نیست که ما دیده‌ایم، بلکه چیزی است که واقعاً در دنیایی که به وضوح بسیار شگفت انگیز و آشنا است احساس جدیدی می‌دهد. من فکر می‌کنم که بسیار هیجان انگیز بود. این چیزی است که ما برایش هیجان زیادی داریم.

فیلم آینده جیک شرایر سازنده Thunderbolts

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تفاوت فیلم آینده جیک شرایر با دیگر فیلم های MCU چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *