فیلم Extraction 2 به 10 فیلم برتر نتفلیکس پیوست ؛ 7 میلیون بازدید برای Extraction2

طبق اخبار جدید در رسانه‌های خارجی، فیلم Extraction 2 در لیست 10 فیلم برتر نتفلیکس قرار گرفت و به دهمین فیلم اصلی محبوب در نتفلیکس تبدیل شده است.

دنباله اکشن استخراج با عنوان Extraction 2 با نقش‌آفرینی کریس همسورث، وارد لیست 10 فیلم برتر تاریخ نتفلیکس شده است، اما نتوانسته فیلم پیش از خودش را شکست دهد. Extraction 2 با 129.3 میلیون بازدید به دهمین فیلم اصلی محبوب در نتفلیکس تبدیل شده است، اما هنوز کمی از فیلم اول در رتبه 9 فاصله دارد.

فیلم Extraction 2 در لیست 10 فیلم برتر نتفلیکس

این دنباله از نظر تعداد کل ساعت‌های تماشا، با 267.3 میلیون در مقایسه با 266.9 میلیون، فیلم اول را شکست داده است. استعدادهای خلاق کلیدی درگیر علاقه خود را به ادامه فرنچایز ابراز کرده‌اند و بینندگان قوی Extraction 2 نشانه مثبتی برای Extraction 3 و فراتر از آن است.
Extraction 2 نقطه عطف بینندگان جدیدی را پشت سر گذاشت و به فهرست 10 فیلم اصلی پربیننده نتفلیکس پیوست، اما دنباله آن هنوز از فیلم اصلی شکست نخورده است. یک بار دیگر به کارگردانی سام هارگریو، دنباله فیلم اکشن موفق نتفلیکس 2020 شاهد بازگشت کریس همسورث در نقش تایلر راک مزدور برای یک ماموریت جدید خطرناک است. عاقبت به طور گسترده‌ای به عنوان بهتر از فیلم اول مورد تحسین قرار گرفت و مجموعه‌های اکشن هیجان انگیز و با دقت طراحی شده بود.

بیشتر بخوانید:

پوسترهای جدید از فیلم Extraction 2

فیلم Extraction 2 در لیست 10 فیلم برتر نتفلیکس
7 میلیون بازدید برای Extraction2

حضور فیلم Extraction 2 در لیست 10 فیلم برتر نتفلیکس

فیلم Extraction 2 در لیست 10 فیلم برتر نتفلیکس
حضور فیلم Extraction 2 در لیست 10 فیلم برتر نتفلیکس

اکنون، طبق گزارش نتفلیکس، Extraction 2 با 129.3 میلیون بازدید به دهمین فیلم اصلی محبوب تمام دوران برای استریمر تبدیل شده است. فیلم اصلی که در رتبه 9 قرار دارد با 135.7 میلیون بازدید برتری دارد. با این حال، جالب توجه است که Extraction 2 نسبت به نسخه قبلی خود، با 267.3 میلیون ساعت در مقایسه با 266.9 میلیون، تعداد ساعت‌های بازدید بیشتری دارد. پس از شلیک گلوله به گردن در پایان Extraction اصلی، Rake در ادامه از مردگان بازگردانده می‌شود تا یک ماموریت خطرناک جدید را در یک بخش کاملاً جدید از جهان انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم هایی که باید قبل از Extraction 2 ببینید

رتبه 10 برای فیلم Extraction 2

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص فیلم Extraction 2 در لیست 10 فیلم برتر نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *