امید کارگردان Blue Beetle برای ساختن فیلم Bane برای دی سی

بعد از اکران فیلم Blue Beetle، خبر امید کارگردان Blue Beetle برای ساختن فیلم Bane در رسانه‌های خارجی منتشر شده و بسیار جنجالی شده است.

آنجل مانوئل سوتو، فیلمساز بلو بیتل، به اشتراک می‌گذارد که می‌خواهد فیلمی از دی سی را کارگردانی کند که بر داستان منشأ ابرشرور، Bane تمرکز دارد. آخرین فیلم ابرقهرمانی آنجل مانوئل سوتو، سوسک آبی بالاخره اکران شد، و داستان نحوه استخدام کارگردان در وهله اول به یک فیلم خاص مربوط به بتمن مربوط می‌شود.

امید کارگردان Blue Beetle برای ساختن فیلم Bane

Blue Beetle هفته گذشته اکران شد و اکثراً نقدهای مثبت منتقدان و بینندگان را دریافت کرد، اگرچه تاکنون در باکس آفیس عملکرد ضعیفی داشته است. سوتو برای ساختن فیلم جیمز ریس محور با کولایدر صحبت و داستان عجیبی در مورد اینکه چگونه به عنوان کارگردانی به دست آورده بود را فاش کرد.

معلوم شد، سوتو تماسی از دی سی دریافت کرد، اما او فکر نمی‌کرد که این تماس در مورد چیز خاصی باشد. در واقع، او از این فرصت استفاده کرد تا فیلم Bane را که می‌خواست بسازد – به طور خاص «داستان منشأ» در مورد دشمن نمادین بتمن – و با این حال ملاقات در مسیری کاملاً متفاوت پیش رفت و منجر به خلق Blue Beetle شد. این فیلمساز همچنین اعتراف کرد که “هنوز” امیدوار است که فرصتی برای ساخت فیلم با محوریت Bane داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

اشاره فیلم Blue Beetle به فیلم سوپرمن

امید کارگردان Blue Beetle برای ساختن فیلم Bane
احتمال ساخته شدن فیلم جدید Bane

ساخته شدن یک فیلم جدید توسط کارگردان Blue Beetle

امید کارگردان Blue Beetle برای ساختن فیلم Bane
ساخته شدن یک فیلم جدید توسط کارگردان Blue Beetle

با این حال، در آن زمان DC جواب سوتو را اینگونه داد:

عالی است، اما تمام این چیزها متعلق به مت ریوز (کارگردان بتمن، با بازی رابرت پتینسون) است. ما چیز دیگری برای شما داریم: سوسک آبی.

اینگونه بود که استودیو فیلم را به فیلمساز تحویل داد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات بازیگر Blue Beetle در مورد خاص بودن این ابرقهرمان و آینده‌اش با DCU

ساخته شدن فیلم Bane توسط آنجل مانوئل سوتو

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امید کارگردان Blue Beetle برای ساختن فیلم Bane چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *