مصدوم شدن چند عضو گروه تولید Gladiator 2 [+جزئیات]

به تازگی خبری تحت عنوان مصدوم شدن چند عضو گروه تولید Gladiator 2 به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

چندی پیش خبر ساخت فیلم گلادیاتور 2 به انتشار رسید. اخیراً خبری تحت عنوان حادثه در فیلمبرداری دومین فیلم گلادیاتور به انتشار رسید که جزئیاتی از مصدومیت گروه تولید فیلم گلادیاتور را بازگو می‌کند.

مصدوم شدن چند عضو گروه تولید Gladiator 2

فیلم گلادیاتور 2

حادثه‌ای در فیلمبرداری یکی از صحنه‌های اکشن «گلادیاتور ۲» به مصدومیت شش عضو از گروه تولید این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات منجر شده است. پارامونت جمعه شب تأیید کرد که این مصدومیت‌ها جان عوامل را به خطر نمی‌اندازد. جزئیاتی از نحوه وقوع این حادثه فاش نشده جز اینکه آتش‌سوزی در تاریخ ۷ ژوئن باعث سوختی شش عضو از گروه شده است.

مصدوم شدن چند عضو گروه تولید Gladiator 2
مصدوم شدن چند عضو گروه تولید Gladiator 2

چهار عضو گروه در بیمارستان بستری شده‌اند در حالی که در وضعیت پایداری قرار دارند. سخنگوی پارامونت می‌گوید: «وقتی یک سکانس بدلکاری برای فیلم «گلادیاتور ۲» در حال فیلمبرداری بود، حادثه‌ای اتفاق افتاد و چندین عضو از گروه دچار مصدومیت‌های غیرجدی شدند. گروه‌های پزشکی و ایمنی در آن منطقه به سرعت اقدام کردند و مراقبت‌های لازم را افرادی که صدمه دیده بودند به عمل آوردند. همگی در وضعیت پایداری به سر می‌برند و به درمان ادامه می‌دهند. سلامت عوامل و بازیگران برای ما بیشترین اهمیت را دارد و دستورالعمل‌های ایمنی و سلامت در تمامی تولیدات به دقت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مصدومیت گروه تولید فیلم گلادیاتور

مصدوم شدن چند عضو گروه تولید Gladiator 2
دومین فیلم گلادیاتور

به نظارت بر این وضعیت ادامه می‌دهیم و تمامی اقدامات پیشگیرانه لازم را با شروع فیلمبرداری اعمال می‌کنیم.» نشریه «سان» که اولین بار این مصدومیت‌ها را گزارش داده از وقوع یک انفجار نوشته اما «ددلاین» گزارش داده است که یک بدلکاری از پیش برنامه‌ریزی‌شده در حال فیلمبرداری بوده است. «سان» گمانه‌زنی می‌کند که یک لوله گاز دچار احتراق شده باشد. «پل مسکال» در نقش لوسیوس، «جوزف کویین»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشینگتن» و «کانی نلسون» از جمله بازیگران این دنباله خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

بازیگر سریال «آدم‌های عادی» (Normal People) و فیلم «افترسان» (Aftersun) جانشین «راسل کرو» در نقش «ماکسیموس» نخواهد شد و نقش «لوسیوس» فرزند پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن» در قسمت اول فیلم را بازی می‌کند. لوسیوس خواهرزاده «کومودوس» با بازی «واکین فینیکس» رهبر امپراطوری روم بود که توسط «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در قسمت اول به قتل رسید. «دیوید اسکارپا» نویسنده فیلمنامه «گلادیاتور ۲» خواهد بود. اسکات در این دنباله با «جان متیسون» فیلمبردار، «آرتور مکس» طراح صحنه و «جانتی ییتیس» طراح لباس قسمت اول همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *