ببینید: گریم سنگین ثریا قاسمی در نقش همسر پیامبر +عکس

عکسی از گریم سنگین ثریا قاسمی منتشر شده است که باعث تعجب کاربران مجازی شد. عشق کوفی قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود.

شروع بازی ثریا قاسمی در نقش حضرت ام‌سلمه (س)، در سریال عاشقانه و تاریخی “عشق کوفی” از امشب اعلام شده است. در ادامه مطلب با خبر ثریا قاسمی در سریال عشق کوفی همراه ما بمانید.

گریم سنگین ثریا قاسمی

ثریا قاسمی فیلم عشق کوفی

به گزارش منابع خبری:

نمایش تصویر چهره همسران پیامبر به دلیل تقدس آن‌ها موضوعی بود که در بین افراد نظرات متفاوتی به وجود آورده بود. به همین دلیل، در سریال “امام علی (ع)”، داوود میرباقری اجازه نمایش چهره عایشه را نگرفت.

سریال “عشق کوفی” به تصویر می‌کشد ماجرای عشق هلال پسر کماندار به نائله، دختری نازپرورده در شهر کوفه در سال ۶۱ هجری قمری، و این داستان تا وقوع واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا (ع) ادامه پیدا می‌کند.

گریم ثریا قاسمی در سریال عشق کوفی

گریم سنگین ثریا قاسمی
گریم سنگین ثریا قاسمی

سریال عشق کوفی ثریا قاسمی

ماجرای عشق هلال و نائله درون یک قصهٔ خیالی در قلب تاریخ رخ می‌دهد، در زمانی که واقعه کربلا در حال رخ دادن بود. این داستان، اگرچه به طور کلی واقعیت ندارد و از خلاقیت نویسنده الهام گرفته شده است، باز هم برخی از شخصیت‌های تاریخی واقعی برای ترسیم تاریخ آن دوران به تصویر کشیده شده‌اند.

سریال تلویزیونی “عشق کوفی”، جدیدترین اثر سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که توسط حسن آخوندپور به کارگردانی و سعید سعدی به تهیه‌کنندگی ساخته شده است. این سریال از پنجشنبه هفته جاری در شبکه سه سیما پخش خواهد شد. “عشق کوفی” به قلم فائزه یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی ساخته شده است و داستان یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری را روایت می‌کند که به دلیل وقوع اتفاقات در کوفه و کربلا، تغییراتی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سریال جدید نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *