حضور CGI و جلوه‌ های بصری در فیلم Oppenheimer به گفته ناظر VFX

اندرو جکسون، ناظر VFX اوپنهایمر به تازگی حضور CGI و جلوه‌ های بصری در فیلم Oppenheimer را تایید کرده و درباره آن صحبت کرده است.

ناظر جلوه‌های بصری اوپنهایمر توضیح می‌دهد که با وجود استفاده گسترده از جلوه‌های عملی، از CGI در فیلم استفاده شده است. از جلوه‌های بصری در اوپنهایمر می‌توان به دستکاری عناصر بصری، مانند حذف اشیاء مدرن از فیلم اشاره کرد.

حضور CGI و جلوه‌ های بصری در فیلم Oppenheimer

حضور CGI در Oppenheimer به گفته ناظر VFX

ترکیب یکپارچه CGI و جلوه‌های عملی در اوپنهایمر، فیلم را حتی چشمگیرتر و ضرورت هر دو تکنیک را برجسته‌تر می‌کند. VFX اوپنهایمر به دلیل جلوه‌های عملی چشمگیر مورد استفاده برای ایجاد آزمایش ترینیتی بمب اتمی به طور گسترده در دنیای سینما مورد بحث قرار گرفته است. در حالی که نولان ممکن است شکل کلاسیک ابر قارچی را تکرار نکرده باشد، تلاش کارگردان برای جلوه‌های عملی در این سکانس، اساساً یک انفجار واقعی را ایجاد کرد که در فیلم زندگی‌نامه استفاده شد.

با این حال، اندرو جکسون، ناظر VFX Oppenheimer، به دنبال شفاف‌سازی استفاده از CGI در اوپنهایمر است. در حالی که انفجار ترینیتی به دلیل استفاده از جلوه‌های عملی سر و صدای زیادی به دست آورده است، جکسون افشاسازی کرد که برخی به اشتباه آن را به این معنا می‌دانند که جلوه‌های بصری وجود ندارد، که مشخصا صحت ندارد. این فیلم شامل حدود 200 شات حاوی VFX است که بسیاری از آن‌ها افکت‌های CGI بودند.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان و راز های فیلم اوپنهایمر

حضور CGI و جلوه‌ های بصری در فیلم Oppenheimer
جلوه های ویژه در Oppenheimer

وجود جلوه های ویژه در فیلم اوپنهایمر

حضور CGI و جلوه‌ های بصری در فیلم Oppenheimer
حضور CGI در Oppenheimer به گفته ناظر VFX

جکسون در این باره گفت:

برخی افراد فکر می‌کنند که هیچ جلوه بصری‌ای در فیلم وجود ندارد، که به وضوح درست نیست. جلوه‌های بصری می‌توانند شامل چیزهای مختلف باشند.

با این حال، جلوه‌های عملی تنها مدرکی برای پیچیدگی VFX فیلم نیستند. با استفاده و به کارگیری ترکیب یکپارچه از CGI و جلوه‌های عملی، فیلم چشمگیرتر به نظر می‌رسد. خصوصا زمانی که تماشاگران در تشخیص جلوه‌های بصری به مشکل بر می‌خورند.

جلوه های ویژه در Oppenheimer

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حضور CGI و جلوه‌ های بصری در فیلم Oppenheimer چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *