مشکلات حضور گردشگران در مکان محبوب فیلمبرداری هری پاتر

مشکلات حضور گردشگران در مکان فیلمبرداری هری پاتر باعث آزار و اذیت ساکنان دهکده مالهام در انگلستان شده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

به دلیل هجوم گردشگرانی که برای تجربه محل فیلمبرداری هری پاتر از این دهکده بازدید می‌کنند، زندگی در مالهام، انگلستان دشوارتر شده است. ساکنان مالهام با مسائلی مانند زباله، مشکلات پارکینگ و رفتارهای بی احترامی از سوی گردشگران هری پاتر دست و پنجه نرم می‌کنند.

مشکلات حضور گردشگران در مکان فیلمبرداری هری پاتر

مزاحمت طرفداران در محل فیلمبرداری هری پاتر

با بازدید گردشگران برای تجربه مکان نمادین هری پاتر، زندگی مسکونی در مالهام، انگلستان دشوارتر می‌شود. مجموعه فیلم‌های هری پاتر بر اساس آثار نویسنده جنجالی J.K. رولینگ، در سال 2001 شروع شد و هشت قسمت را به نمایش گذاشت. این سریال در سال 2011 به پایان رسید و مجموعاً 7.7 میلیارد دلار برای کمپانی برادران وارنر درآمد داشت.

از آن زمان به بعد، یک فرانچایز پیش درآمد به نام Fantastic Beasts & Where To Find Them را ایجاد کرد که در سه فیلم خود باعث کسب 1.865 میلیارد دلار شد. دهکده مالهام در هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1 نمایش داده شد. از آنجایی که طرفداران هری پاتر در چندین مکان فیلمبرداری محبوب حضور داشته‌اند، مشکلات جدی برای این شهر به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید:

ساخته شدن یک مدرسه به سبک هری پاتر در ایندیانا

مشکلات حضور گردشگران در مکان فیلمبرداری هری پاتر
دردسرسازی گردشگران در دهکده مالهام محل فیلمبرداری هری پاتر

مشکلات حضور گردشگران در دهکده مالهام مکان فیلمبرداری هری پاتر

مشکلات حضور گردشگران در مکان فیلمبرداری هری پاتر
مشکلات حضور گردشگران در دهکده مالهام مکان فیلمبرداری هری پاتر

اخیراً ساکنان محلی از زباله‌ها، مشکلات پارکینگ و رفتار و اخلاق بد گردشگران و طرفداران هری پاتر شکایت کرده‌اند. چندین نفر از ساکنان در مورد نگرانی‌های دائمی که گردشگران در روستا ایجاد کرده‌اند صحبت‌هایی داشته‌اند. شهروندان همچنین ادعا می‌کنند که شورای محله مالهام در تلاش است تا راه‌هایی را برای رسیدگی به مسائل روزافزون ایجاد کند، که ممکن است با ادامه توسعه مجموعه تلویزیونی هری پاتر تشدید شود.

مالهام مکان خاصی در تاریخ هری پاتر نیست. دهکده تنها پس از انتشار هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 1 برای فرانچایز مهم واقع شد.

دردسرسازی گردشگران در دهکده مالهام محل فیلمبرداری هری پاتر

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشکلات حضور گردشگران در مکان فیلمبرداری هری پاتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *