تریلر رسمی فیلم Dream Scenario منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

Dream Scenario، جدیدترین محصول کمپانی و استودیوی A24 در سال 2023 است که چندی پیش تریلر رسمی فیلم Dream Scenario به انتشار رسید.

صفحه رسمی یوتیوب A24، چندی پیش از نخستین تریلر فیلم Dream Scenario رونمایی کرد. کمدی تاریک جدید Dream Scenario از کریستوفر بورگلی، یکی از آثار جذاب امسال است.

تریلر رسمی فیلم Dream Scenario منتشر شد

این فیلم کمدی که توسط کریستوفر بورگلی نوشته و کارگردانی شده است، در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور 1402) به نمایش درآمد. از بازیگران این فیلم، می‌توان به نیکلاس کیج، جولیان نیکلسون، مایکل سرا، تیم میدوز، دیلان گلولا و دیلن بیکر نام برد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Dream Scenario

بهترین فیلم های 2023

این تریلر با توالی ناراحت کننده‌ای از رویدادها آغاز می‌شود. فیلم Dream Scenario، به کارگردانی کریستوفر بورگلی، توسط آری آستر و لارس کنودسن تهیه شده است. این فیلم کمدی و جنایی آمریکایی در سال 2023 منتشر شد و تحت حمایت شرکت Square Peg بوده است.

خلاصه داستان Dream Scenario

تریلر رسمی فیلم Dream Scenario

در فیلم Dream Scenario، شخصی به نام پل متیوز به تصویر کشیده شده است. پل، به عنوان یک استاد شکست خورده در بین دانشجویان خود یاد می‌شود و او در زندگی‌اش هرگز به موفقیت نرسیده  است. پس از یک روز، همه چیز به طور ناگهانی تغییر کرده و داستان فیلم سناریوی رویایی آغاز می‌شود. این تحول ناگهانی زندگی پل را برای همیشه تغییر می‌دهد.

تاریخ انتشار رسمی Dream Scenario

تریلر رسمی فیلم Dream Scenario

فیلم Dream Scenario در تاریخ 9 سپتامبر 2023 در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد. این فیلم که توسط شرکت A24 تهیه شده، قرار است در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) منتشر شود.

تریلر فیلم سناریوی رویایی

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes این فیلم 92 درصد از 13 نقد منتقد، با میانگین امتیاز 7.5/10 مثبت دریافت کرده است. متاکریتیک نیز که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نقد 7 منتقد، امتیاز 80 از 100 را به فیلم اختصاص داده که نشان دهنده بررسی‌های عموماً مطلوب است.

 

کلام آخر

سناریوی رویایی، یک فیلم کمدی سیاه و سورئالیستی با بازی نیکلاس کیج است. در این فیلم، یک مرد معمولی با چالشی غیرمعمول روبه‌رو می‌شود و باید با آن مقابله کند. این اثر سینمایی، بازنگری‌های مثبتی را دریافت کرده و ممکن است به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های نیکولاس کیج شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Dream Scenario چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *