فیلم جدید هایائو میازاکی در دست ساخت است

اخیرا خبری مبنی بر فیلم جدید هایائو میازاکی منتشر شده و به نظر می‌رسد کارگردان محبوب ژاپنی فرایند ساخت آخرین فیلم خود را آغاز کرده است.

توشیو سوزوکی، معروف‌ترین تهیه‌کننده استودیو Ghibli، اطلاعات مهمی درباره انیمه جدید میازاکی را با روزنامه فرانسوی لیبراسیون در میان گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کارگردان های انیمه

فیلم جدید هایائو میازاکی

آخرین انیمه هایائو میازاکی ، The Boy and the Heron، اوایل سال جاری در باکس آفیس ژاپن موفق ظاهر شد و بیش از ۶ میلیارد ین فروش داشت. این اثر حتی در جشنواره‌های فیلم غربی نیز سر و صدا به پا کرد. در آن زمان، طی یک استراتژی بی‌سابقه که توسط استودیو جیبلی برای اکران فیلم اجرا شد، حتی یک تریلر از این انیمه منتشر نشد و اساسا کار بازاریابی این محصول ضعیف انجام شد ولی فروش خوبی برای سازندگان رقم خورد.

فیلم جدید هایائو میازاکی
فیلم جدید هایائو میازاکی

بیوگرافی هایائو میازاکی

فیلم جدید هایائو میازاکی

هایائو میازاکی (Hayao Miyazaki) متولد 5 ژانویه 1941 (15 دی 1319) و از زمره بهترین انیماتورها و کارگردانان ژاپنی است. وی علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی، فیلمنامه‌نویسی و طراحی کتاب‌های مصور را نیز در کارنامه خود دارد. استودیو جیبلی (Studio Ghibli) نیز یک استودیوی انیمیشن سازی مشهور است که توسط هایائو میازاکی تأسیس شد.

هایائو میازاکی که به طور عمده به “والت دیزنی ژاپنی” مشهور شده، با طرح داستان‌های سرگرم‌کننده، کاراکتر‌های جذاب و پویانمایی‌های بی‌نظیر، شهرت جهانی بین منتقدان و مخاطبانش کسب کرده است.

جزئیات آخرین انیمه هایائو میازاکی

فیلم جدید هایائو میازاکی

اثر جدید میازاکی درباره پسری ۱۲ ساله است که برای مرگ مادرش سوگواری می‌کند و در تلاش است تا به زندگی در یک شهر جدید عادت کند. هنگامی که او با یک ماهی‌خوار سخنگو مواجه می‌شود که به او اطلاع می‌دهد مادرش هنوز زنده است، سفری خارق‌العاده را آغاز می‌کند تا مادرش را پیدا کند.

The Boy and the Heron در تاریخ ۸ دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران می‌شود، اما تاریخ اکران در بریتانیا هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *