خرید مستند باربی سیاه توسط نتفلیکس

خرید مستند باربی سیاه توسط نتفلیکس تایید شد. این مستند داستان اولین باربی سیاه و چگونگی عرضه‌ی آن در بازار توسط شرکت متل را بازگو خواهد کرد.

شاندا رایمز تهیه‌کننده اجرایی مستند درباره داستان معرفی عروسک باربی سیاه توسط شرکت متل و اهمیت فرهنگی آن است. مستند “باربی سیاه: یک مستند” (Black Barbie: A Documentary) که جزئیات معرفی یک عروسک سیاه از مجموعه عروسک‌های باربی توسط متل و زنانی که آن را به وجود آوردند را روایت می‌کند، توسط نتفلیکس و شاندالند شاندا رایمز پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:نتفلیکس و آمازون پرایم تصمیم به پخش جهانی سریال ترکی آتاتورک گرفتند!

خرید مستند باربی سیاه توسط نتفلیکس

مستند “باربی سیاه” (Black Barbie) که تاریخچه شکل‌گیری اولین عروسک باربی سیاه را روایت می‌کند، توسط نتفلیکس خریداری شده است. این مستند نشان می‌دهد که اولین باربی سیاه توسط کمپانی متل دو دهه پس از عرضه باربی سفید تولید شد. فیلم توسط کارگردانی به نام لاگوئریا دیویس ساخته شده است، که خود یکی از اعضای خانواده سه کارمند متل است که در تولید اسباب‌بازی مشارکت داشتند. این مستند برای اولین بار در جشنواره فیلم تگزاس (SXSW) به نمایش درآمد.

خرید مستند باربی سیاه توسط نتفلیکس
خرید مستند باربی سیاه توسط نتفلیکس

کمپانی شاندالند، تولیدکننده مجموعه تلویزیونی “آناتومی گری” (Grey’s Anatomy)، در تولید مستند “باربی سیاه” (Black Barbie) نوشته شده توسط شاندا رایمز، مشارکت داشته است. این فیلم به تأثیر فرهنگی اسباب‌بازی “باربی سیاه” در دهه ۱۹۸۰ از دیدگاه کارمندان متل، مشتریان و تاریخدانان می‌پردازد. در ماه مارس، شاندا رایمز در یک گفتگو با “ایندیپندنت” اظهار داشت که این مستند چندلایه است و بینندگان به جزئیات ریز آن پی خواهند برد.

وی گفت:

«امیدوارم از این سفر و تجربه تماشای فیلم لذت ببرند و در این بحث شرکت کنند.»

“باربی سیاه” چند ماه پس از اکران فیلم “باربی” (Barbie) به کارگردانی گرتا گرویگ و رکوردشکنی‌های فروش آن، منتشر خواهد شد. “باربی” بهترین فیلم پرفروش سال بوده و گرویگ را به پرفروش‌ترین فیلمساز زن در تاریخ تبدیل کرده است. این کمدی فانتزی با بازیگرانی مانند ایسا ری و سیمو لیو، انواع و اقسام باربی‌ها را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *