بابی کاتیک مدیر عامل اکتیوژن می‌ماند

بابی کاتیک مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد، تا آخر سال جاری مدیریت این شرکت بزرگ بازی‌سازی را بر عهده خواهد داشت. او نامه‌ای در مورد فعالیت در اکتیوژن نوشته است.

بابی کاتیک مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد ، تا پایان سال جاری در این شرکت باقی خواهد ماند و سپس از بلیزارد خداحافظی خواهد کرد. طبق گزارشات، وی به ازای خروج خود از این شرکت حدود چهارصد میلیون دلار جبران خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار بازی‌ های اکتیویژن برای گیم‌ پس اعلام شد

قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن توسط رگولاتور بریتانیا تایید شد

بابی کاتیک مدیر عامل اکتیوژن

بابی کاتیک مدیر عامل اکتیوژن (Activision) در نامه ای نوشت:

«امروز یک لحظه عطف در تاریخ شرکت ماست. ترکیب با مایکروسافت به تیم‌های برتر ما در سراسر جهان منابع و فرصت‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد. همچنین، این ترکیب به ما امکان می‌دهد تا به بازیکنان بیشتری نسبت به قبل سرگرمی بیشتر، شادی بیشتر و ارتباط بیشتری ارائه دهیم. این لحظه به دلیل تلاش‌های شما در طول چهار دهه برای نوآوری، الهام‌بخشی و دستیابی به اهداف ممکن شده است.»

در ادامه گفت:

«زمانی که من و برایان کلی این سفر را در سال ۱۹۹۱ آغاز کردیم، هدفمان این بود که یک شرکتی را بسازیم که تأثیر قابل توجهی داشته و ارزش آن همیشگی باشد. تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد ناشکستنی شما، ما را قادر ساخت که به این هدف دست پیدا کنیم.»

همچنین افزود:

«در دهه ۱۹۸۰، ما بزرگترین توسعه‌دهنده بازی‌های استقلال بودیم و تعداد زیادی بازی تحت عنوان تردپارتی را منتشر کردیم. در دهه ۱۹۹۰، ما جهان را با بازی‌های چندنفره آنلاین مانند MechWarrior، Warcraft و StarCraft متحد کردیم. در دهه ۲۰۰۰، ما با معرفی بازی Call of Duty، یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای سرگرمی در تاریخ را خلق کردیم.»

بابی کاتیک مدیر عامل اکتیوژن
بابی کاتیک مدیر عامل اکتیوژن

بابی کاتیک مدیر عامل اکتیوژن در ادامه نوشته خود گفته بود:

«همچنین، ما با معرفی بازی‌هایی مانند Guitar Hero و Tony Hawk’s Pro Skater، کمترین بازی‌هایی را که وارد فرهنگ عمومی شده‌اند، به دنیای ویدیو گیم ارائه دادیم. در دهه ۲۰۱۰، ما با ارائه بازی Candy Crush، که تا به امروز بیش از پنج میلیارد بار دانلود شده است و باعث شده تا پنجاه درصد بازیکنان ما در سراسر جهان زن باشند، به حماسه‌ای دیگر دست یافتیم.»

همچنین گفت:

«فداکاری شما باعث می‌شود تا به طور مداوم رکوردها را شکسته و بازیکنان را خوشحال کنیم. در طول ۲۱ ماه بی‌سابقه‌ای که گذشت، شما همچنان بر تمرکز بر خدمت به بازیکنان و حمایت از یکدیگر تأکید کرده‌اید. فیل از من خواسته است که به عنوان مدیر عامل ادامه دهم و به او گزارش بدهم. ما توافق کرده‌ایم که این کار را تا پایان سال ۲۰۲۳ انجام دهم. من و برایان نمی‌توانیم بیشتر از این برای فصل بعد هیجان‌زده باشیم.»

در آخر بابی کاتیک افزود:

«اکنون ما به یکی از شرکت‌های بزرگ و موفق جهانی می‌پیوندیم که آماده فرصت‌های بی‌سابقه‌ای برای اتصال جهان از طریق بازی‌هایمان است. به عنوان بخشی از مایکروسافت، ما با هم بهتر خواهیم بود.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *