برد پیت و مارگو رابی یکبار دیگر همبازی می‌شوند

امروز خبری جالب در مورد همبازی شدن دوباره برد پیت و مارگو رابی در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا این دو در بازسازی فیلم مرد لاغر نقش آفرینی خواهند کرد.

بنا به گزارشات اخیر، ممکن است همکاری دوباره مارگو رابی و برد پیت را در بازسازی فیلم “مرد لاغر” (The Thin Man) ببینیم. آن‌ها پیش‌تر در فیلم‌های “روزی روزگاری در هالیوود” به کارگردانی کوئنتین تارانتینو و “بابل” به کارگردانی دیمین شزل نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: گریه های بی امان کامبیز دیرباز ؛ یه مدتیه حتی غذا خوردن هم بهم نمیچسبه

برد پیت و مارگو رابی بار دیگر همبازی می‌شوند

کمپانی لاکی‌چپ رابی و پلن بی پیت در حال بازسازی فیلم “مرد لاغر” هستند. با این حال، به دلیل ادامه اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA)، هنوز مذاکرات با این دو بازیگر برای نقش‌آفرینی انجام نشده است. اما پس از پایان اعتصاب، احتمالاً مارگو رابی و برد پیت به عنوان بازیگر در این فیلم همکاری دیگری خواهند داشت.

برد پیت و مارگو رابی

“مرد لاغر” در واقع یک رمان کارآگاهی بوده که توسط “دشیل همت” نوشته شده است. این رمان در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ به چند فیلم تبدیل شد. داستان در مورد “نیک چارلز”، یک کارآگاه خصوصی بازنشسته است که ثروت زیادی کسب کرده و روزهایش را با نوشیدن و در کنار همسرش نورا سپری می‌کند. با این حال، وقتی همکار سابق نیک از او برای پیدا کردن یک سرمایه‌گذار مفقود، درخواست کمک می‌کند، او نمی‌تواند در برابر خروج از بازنشستگی مقاومت کند.

قرار بود در بازسازی این رمان، “جانی دپ” نقش اصلی را ایفا کند و بازیگرانی مانند “اوا گرین”، “امی آدامز”، “اما استون”، “کری مولیگان”، “ریچل وایس”، “کریستن ویگ”، “امیلی بلانت” و “آیلا فیشر” نیز به عنوان گزینه‌هایی برای نقش نورا در نظر گرفته شده بودند. در فیلم سال ۱۹۳۴ به کارگردانی “دابلیو. اس. ون دایک”، “ویلیام پاول” و “مرینا لوی” نقش‌های نیک و نورا را بازی کردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *