تریلر رسمی فیلم Eileen منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

چندی پیش، استودیوی فیلمسازی «NEON» تریلر رسمی فیلم Eileen را منتشر کرد. این فیلم، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های جشنواره ساندنس بود.

«Eileen» یکی از فیلم‌هایی بود که ابتدا در جشنواره ساندنس پخش شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. استودیوی «نئون»، پس از پخش این فیلم در جشنواره ساندنس، حق پخش این فیلم را خریداری کرد و با انتشار تریلر فیلم ایلین ، اعلام داشت که این فیلم در ماه دسامبر 2023 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم Eileen منتشر شد

فیلم «آیلین»، در حال حاضر در وبسایت راتن تومیتوز، با امتیاز 89%، رتبه‌بندی قابل قبولی را کسب کرده است. این فیلم، براساس رمان «آتوسا مشفق» و توسط «ویلیام الدروید» کارگردانی شده است.

از بازیگران این فیلم، می‌توان به «آن هاتاوی»، «توماسین مک‌کنزی»، «شی ویگام»، «مارتین آیرلند» و «اوون تیگو» اشاره کرد. «آن هاتاوی» چندی پیش در یک مصاحبه با «ددلاین» اشاره کرده بود که چرا به این فیلم پیوسته است. او گفت:

من به دلیل علاقه‌ام به «ویل الدروید» در این فیلم بازی کردم. من «لیدی مکبث» او را دیده بودم و فکر می‌کردم که این اثر تازه‌ای است که نگاه کرده‌ام. بنابراین وقتی فیلمنامه «آیلین» به دستم رسید، تمایل داشتم در آن شرکت کنم. در خواندن اول فیلمنامه، آن را بسیار چالش‌برانگیز یافتم. فیلمنامه خیلی تلخ و طنزآمیز است. در واقع به یک شکل غیرمعمول هوشمندانه است. بنابراین برای درک آن، باید چند بار آن را می‌خواندم.

داستان فیلم آیلین

داستان فیلم در زمستان سال 1964، در شهر ماساچوست رخ می‌دهد. داستان این فیلم درباره‌ی یک منشی جوان به نام آیلین است که در محل کارش، توسط یک وکیل فریب می‌خورد. این دو با فاش شدن یک راز درباره «ربکا» چرخشی غیرمنتظره رابطه‌ای را پیدا می‌کنند.

تاریخ اکران فیلم Eileen

استودیوی «نئون»، پس انتشار تریلر Eileen ، اعلام کرد که این فیلم در تاریخ 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1402) به صورت محدود و در تاریخ 8 دسامبر 2023 (17 آذر 1402) در سرتاسر آمریکا اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *