پوستر جدید فیلم Ferrari منتشر شد

فیلم Ferrari یکی از مورد انتظارترین آثار سال 2023 است که اخیراً شرکت نئون پوستر جدیدی از این فیلم را منتشر کرد که انزو فراری را در حالت جالبی نشان می‌دهد.

اخیراً خبری از شرکت نئون منتشر شده که پوستر جدیدی از فیلم فراری به کارگردانی مایکل مان را به اشتراک گذاشته است. این فیلم در تاریخ 25 دسامبر 2023 (4 دی 1402) در تمام سینماها اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوستر جدید فیلم Ferrari

این پوستر، انزو فراری با بازی «آدام درایور» (Adam Driver) را در حالی نشان می‌دهد که در برابر نور چراغ جلوی یک خودروی قرمز رنگ قرار گرفته، در حالی که شرکت فراری در شرایط بحرانی قرار دارد و به وضعیت مطلوبی نرسیده است.

فیلم Ferrari
فیلم Ferrari

خلاصه داستان فیلم «فراری»: در تابستان سال ۱۹۵۷، «انزو فراری» با شرایط بحرانی روبرو است. کارخانه‌ای که او و همسرش ده سال پیش تأسیس کرده بودند، در معرض ورشکستگی قرار دارد. ازدواج آن‌ها به دلیل مرگ پسرشان، دینو، آسیب دیده است. انزو تلاش می‌کند تا پسرش را با نام لینا لاردی به عنوان پسر رسمی خود معرفی کند. اشتیاق قوی انزو برای پیروزی، او را به مسابقات ۱۰۰۰ مایلی سوق می‌دهد.

«انزو فراری» یکی از شخصیت‌های مهم در تاریخ خودروسازی و مسابقات موتوری است. او در تاریخ 20 فوریه 1898 (1 اسفند 1276) در شهر مودِنا در ایتالیا متولد شد و در تاریخ 14 اوت 1988 (23 مرداد 1367) درگذشت. انزو فراری بنیانگذار شرکت خودروسازی فراری (Ferrari) است که به یکی از برندهای معروف و محبوب در صنعت خودروسازی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پوستر جدید فیلم «فراری» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *