لغو کنسرت تتلو در آلمان به دلیل توهین به مهسا امینی و زنان ایران!

دقایقی پیش گزارشی مبنی بر لغو کنسرت تتلو در آلمان منتشر شد. گفته می‌شود دلیل این اتفاق، تظاهرات و کمپین شماری از ایرانیان مقیم آلمان علیه تتلو بوده است.

امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو که از جنجالی‌ترین پدیده‌های عرصه موسیقی معاصر ایران است، در سالیان اخیر و به طور خاص از زمان مهاجرت به خارج از کشور معمولا اظهارنظرهای جنجالی زیادی داشته است.

از آنجایی که فحش برای تتلو حکم نقل و نبات را دارد، چندی پیش در یک پست اینستاگرامی و متنی در کانال تلگرامش، توهین‌های بسیار دورازانتظاری به زنان ایرانی کرد. این موضوع همان زمان هم با واکنش منفی بسیاری از سوی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد، اما حالا به نظر مقابله با تتلو وارد فاز جدیدی شده است!

بیشتر بخوانید: افشاگری از توهین زشت امیر تتلو به مرگ مهسا امینی + عکس

دلیل لغو کنسرت تتلو در آلمان چیست؟

تیم برگزاری کنسرت در شهر اوبرهاوزن آلمان اعلام کرده‌اند که لغو کنسرت به درخواست شخص آقای مقصودلو انجام شده اما این کنسرت که قرار بود در 28 اکتبر (6 آبان) در سالن بزرگ رودولف وبر آرنا برگزار شود به زمانی موکول شده که تحت‌تاثیر فعالیت‌های سیاسی نباشد.

لغو کنسرت تتلو در آلمان به دلیل توهین به مهسا امینی و زنان ایران!

با این وجود هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری کنسرت امیر تتلو اعلام نشده است. بنابر اعلامِ برگزارکنندگان کنسرت در آلمان، مشکلات اخذ ویزا برای سه نفر از اعضای گروه هم یکی از دلایل لغو این کنسرت بوده است. منبعی نزدیک به آقای مقصودلو لغو این کنسرت را تائید کرده است.

لازم به ذکر است که در پی انتشار تبلیغات این کنسرت در آلمان، گروهی از فعالان ایرانی ساکن اروپا کارزاری را برای لغو این اجرا به راه انداختند که منجر به برگزاری تجمعاتی هم شد. آنها با استناد به انتشار متنی در کانال تلگرام امیر تتلو که در به مهسا (ژینا) امینی و زنان معترض ایرانی توهین‌های شدیدالحنی شده بود، خواهان لغو این کنسرت شده بودند.

برگزارکنندگان این کنسرت در آلمان می‌گویند که بیش از ۶ هزار و پانصد بلیت فروخته شده بود که حالا قرار است بهای آن به خریداران مسترد شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *