ناامیدی پزشکان از درمان سم نیل ؛ بازیگر معروف در آستانه مرگ!

ستاره معروف فیلم ژوراسیک پارک در مصاحبه اخیر خود در مورد ناعلاج بودن مریضیش گفته است. گویا پرشکان از درمان سم نیل قطع امید کرده‌اند.

سم نیل، ستاره فیلم Jurassic Park در مصاحبه جدید خود، درباره مبارزه‌اش با یک نوع سرطان نادر خون در سال گذشته صحبت کرد. او اعلام کرد که شیمی‌درمانی موفقیت‌آمیزی نداشته و پزشکان به او داروی ضد سرطان تجویز کرده‌اند. این دارو انتظار می‌رود در مبارزه با سرطان موثر باشد، اما احتمالاً در طول یک سال آینده سرطان دوباره بازگردد. سم نیل اظهار داشت که در نهایت این دارو ضد سرطان، کارآیی خود را از دست می‌دهد. همچنین پزشکان از تحت درمان قرار گرفتن سم نیل قطع امید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تائید جدایی مریل استریپ از همسرش ؛ زوج وفادار هالیوودی از یکدیگر جدا شدند

پزشکان از درمان سم نیل قطع امید کردند

سم نیل در ماه مارس اعلام کرد که به دلیل سرطان خون مرحله سوم تحت درمان قرار دارد. در یک مصاحبه با استرالیا استوری، اعلام کرد که از یک داروی ضد سرطان نادر که هر دو هفته یکبار تزریق می‌شد استفاده می‌کرده و در مدت ۱۲ ماه در حال بهبودی بود. اما اخیراً به وی اطلاع داده شده که این درمان نسبتاً کارآمد پس از مدتی اثربخشی خود را از دست می‌دهد.

سم نیل بیان کرده است که اگرچه از بیماری سرطان آگاه است، اما این موضوع خارج از کنترل اوست و به همین دلیل به آن تمرکز نمی‌دهد. درمان ابتدایی او شامل سه ماه شیمی درمانی بود، اما نتیجه مطلوبی به همراه نداشت. سپس به دارویی نادر برای درمان استفاده کرد که به صورت هفتگی تزریق می‌شد. به گفته‌ی وی تزریق این دارو بسیار سخت و افسرده‌کننده بوده اما توانسته تاکنون جان او را حفظ کند.

وی درباره اینکه پزشکش اطلاع داده است که این درمان تا همیشه کارآمد نخواهد بود، گفته است: «من آماده‌ام، اما فکر به بازنشستگی و جدا شدن از حرفه بازیگری وی را وحشت زده کرده است.»

درمان سم نیل
درمان سم نیل

در مصاحبه با گاردین، سم نیل اظهار داشت:

«از مردن نمی‌ترسم، اما آزارم می‌دهد، چون واقعاً دلم می‌خواست یک یا ۲ دهه دیگر باشم. می‌خواهم نوه‌های کوچک و دوست داشتنی‌ام را ببینم که بزرگ می‌شوند. می‌خواهم درختان زیتون و سرو را ببینم که همه به ثمر نشسته‌اند. اما درباره مرگ، اهمیتی نمی‌دهم.”

سم نیل در فیلم “قلمروی دنیای ژوراسیک” نیز به عنوان آلن گرانت حضور داشته است که در سال قبل با فروش بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی موفقیت بزرگی را کسب کرد. بازیگران اصلی فیلم “دنیای ژوراسیک”، لورا درن و جف گلدبلوم، نیز در این فیلم حضور داشتند.

سم نیل یک بازیگر، تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون نیوزیلندی است که از دانشگاه کنتربری در رشته ادبیات انگلیسی فارغ‌التحصیل شد. پس از فارغ‌التحصیلی، با بازیگران نیوزیلندی همکاری کرد و به فیلمنامه‌نویسی، تدوین و کارگردانی مشغول شد.

این بازیگر ۷۶ ساله به خاطر بازی در فیلم “پارک ژوراسیک” به کارگردانی اسپیلبرگ و فیلم “پیانو” به کارگردانی جین کمپیون شهرت جهانی دست یافت. وی برای حضور در مینی‌سریال “مریلین” نامزد جایزه گلدن گلوب و جایزه امی شد و برای بازی در “یک نفر در برابر باد” نیز مجدداً نامزدی گلدن گلوب را به دست آورد. همچنین وی در سریال “پیکی بلایندرز” نیز حضور داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *