رکورد شکنی انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در گیشه

انیمیشن سینمایی بچه زرنگ که توسط حامد جعفری تهیه شده و دارای یک داستان ماجراجویانه است، در کمتر از یک ماه موفق شد به فروش 20 میلیارد تومانی برسد.

حامد جعفری تهیه‌کننده بچه زرنگ از رکورد زدن این اثر در بین فیلم‌های انیمیشنی خبر داد. جعفری، در حالی که به رکورد زدن این انیمیشن در جذب مخاطب اشاره کرد، از اختلالات پیش آمده در سامانه سمفا و تأثیر آن بر فضای رسانه‌ای هم انتقاد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمیشن سینمایی بچه زرنگ

این انیمیشن جذاب ایرانی از پنجم مهر ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شد و در شب 4 آبان ماه بعد از سپری شدن یک ماه از اکران، موفق شد به فروش 20 میلیارد تومانی دست‌ پیدا کند؛ تاکنون بیش از 550 هزار نفر این اثر را تماشا کرده‌اند. این میزان مخاطب و فروش در یک ماه، قبلاً برای سایر انیمیشن‌های سینمایی رخ نداده بود و از این جهت، یک رکورد قابل توجه برای “بچه زرنگ” به شمار می‌رود.

با اعلام سازمان سینمایی، روز سه‌شنبه هفته گذشته که روز بلیت نیم‌بهای سینما بود، 245 هزار نفر فیلم‌های در حال اکران را دیدند و به این ترتیب رکورد تعداد تماشاگر روزانه سینمای ایران شکسته شد. “بچه زرنگ” محصول یک تیم 250 نفره از هنرمندان در گروه هنرپویا است که در تیم کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی و در تیم نویسندگان علی رمضان حضور داشته‌اند.

انیمیشن سینمایی بچه زرنگ
انیمیشن سینمایی بچه زرنگانیمیشن سینمایی بچه زرنگ

رکورد شکنی انیمیشن بچه زرنگ

مصطفی کمیجانی، معاون دفتر نظارت بر نمایش سازمان سینمایی، با اشاره به رکوردشکنی دوباره سینما طی چند ماه اخیر گفت:

«این خبری خوشحال‌کننده برای علاقه‌مندان سینمای ایران و در مجموع برای اهالی فرهنگ و هنر است که روز سه‌شنبه دوم آبان برای اولین‌بار حدود 245 هزار نفر در یک روز از فیلم‌های روی پرده دیدن کردند.»

همچنین هومن حاجی عبداللهی به‌جای شخصیت “ببری” کاراکتر مکمل فیلم صحبت می‌کند و سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ فیلم است. جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، ژرژ پطرسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن سینمایی بچه زرنگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *