آلن هارتمن به عنوان رئیس جدید استودیوهای بازی‌سازی Xbox انتخاب شد

آلن هارتمن، رئیس سابق Forza، ارتقای شغلی‌اش را مدیون چندین تغییر در ایکس باکس است. وی به عنوان رئیس جدید استودیوهای بازی‌سازی Xbox منصوب شد.

رئیس سابق استودیو Turn 10 که مدتی نائب رئیس شرکت سازنده فورتزا نیز بود، به عنوان رئیس جدید استودیوهای بازی‌سازی Xbox منصوب شد. در نتیجه تغییرات مدیریتی در ایکس باکس ، هارتمن  نقشی را ایفا می‌کند که قبلاً مت بوتی عهده‌دار آن بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آلن هارتمن رئیس سابق Forza

شرکت مایکروسافت خبر از انتصاب مدیر جدید ایکس باکس را داد. این کمپانی یک حرکت استراتژیک را در تیم رهبری خود پس از خرید موفق Activision Blizzard اعلام کرده است.

آلن هارتمن، رئیس سابق استودیو Turn 10 به عنوان رئیس جدید استودیوهای بازی‌سازی Xbox منصوب شده است. او در سال ۲۰۰۵ به توسعه‌دهنده Forza Motorsport پیوسته بود، دو سال گذشته را به عنوان نائب رئیس شرکت سازنده فورتزا و Fable سپری کرد.

آلن هارتمن رئیس سابق Forza

مدیر جدید ایکس باکس در لینکدین جملات ذیل را به اشتراک گذاشت:

از اینکه نماینده چنین مجموعه‌ای از سازندگان در جایگاه جدیدم، رهبری استودیوهای بازی‌سازی Xbox، باشم، بسیار هیجان‌زده هستم.

پیش از آلن هارتمن، مت بوتی، مدیریت استودیوهای بازی‌سازی Xbox را انجام می‌داد. بوتی اکنون بر کار ZeniMax و Bethesda، نظارت می‌کند. سارا باند همچنین از سمت معاونت به رئیس Xbox ارتقا یافته است.

مدیریت پلتفرم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برعهده معاون سارا باند است. تغییرات رهبری همزمان با نهایی شدن خرید ۶۹ میلیون دلاری Activision Blizzard توسط مایکروسافت صورت گرفت.

ایکس باکس برای ساخت ابزارهای گفت‌وگو و روایت هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ با شرکت Inworld، قراردادی چند ساله امضا کرده است. هایان ژانگ، مدیر کل هوش مصنوعی ایکس باکس درباره این قرارداد می‌گوید:

هدف این همکاری ایجاد ابزارهای پیشرفته جدید برای توسعه‌دهندگان مولتی-پلتفرم در هر مقیاسی است.

معرفی آلن هارتمن رئیس جدید استودیوهای ایکس باکس

معرفی آلن هارتمن رئیس جدید استودیوهای ایکس باکس
آلن هارتمن رئیس سابق Forza

آلن هارتمن از سال ۲۰۰۵ رئیس استودیو Turn 10 بود و در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان معاون مجموعه بازی‌های فورزا و فیبل انتخاب شد.  احتمالا هارتمن در شغل جدید خود وظیفه نظارت بر تمام استودیوهای ایکس باکس غیر از زنیمکس و اکتیویژن بلیزارد را برعهده خواهد گرفت.

تغییرات داخلی در مدیریت، نشان‌دهنده تعهد مایکروسافت به پرداختن به چالش‌های صنعت، از جمله کاهش محدودیت‌های توسعه و بهبود مشکلات قبلی پروژه است؛ برای نمونه مشکلاتی که در طول تولید Redfall با آن مواجه شد. با سابقه هارتمن در زمینه رشد و پرورش، خلاقیت در پیچ 10، جامعه بازی مشتاقانه منتظر مسیر تازه و ابتکارات متحول کننده‌ای است که انتظار می‌رود تحت نظارت او ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتصاب آلن هارتمن به عنوان رئیس جدید ایکس باکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *