تریلر لایو اکشن Avatar: The Last Airbender منتشر شد

سرویس استریم «نتفلیکس»، شب گذشته از تریلر لایو اکشن Avatar: The Last Airbender رونمایی کرد. این لایو اکشن، بر گرفته از انیمه Avatar: The Last Airbender است.

آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)، یک سریال تلویزیونی فانتزی ماجراجویی است. این لایو اکشن، بر اساس انیمه‌ای به همین نام ساخته شده و نتفلیکس با انتشار تریلر Avatar: The Last Airbender ، از تاریخ انتشار و داستان این فیلم رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر لایو اکشن Avatar: The Last Airbender منتشر شد

به گزارش فیگار و نقل از مجله IGN؛ این لایو اکشن که نخستین بار در سپتامبر 2018 معرفی شد را «مایکل گوی» و «رزان لیانگ» کارگردانی‌ کرده‌اند. همچنین بازیگرانی همچون «گوردون کورمیر»، «دالاس لیو»، «کیاونتیو»، «ایان اوسلی»، «پل سون هیونگ لی» و «دانیل دایی کیم» در این لایو اکشن حضور دارند.

تریلر لایو اکشن آواتار نشان داد که این سریال، در تاریخ 22 فوریه سال 2024 (3 اسفند 1402) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. در نسخه لایو اکشن سریال، «پاول سان هیونگ»، نقش ژنرال «ایرو» را با بازی می‌کند. او ظاهری تماماً شبیه انیمه دارد. سرویس استریم نتفلیکس تأیید کرد که سه انیمیشن دیگر از این فرنچایز نیز در حال ساخت هستند.

تولید و فیلمبرداری این سریال، از تاریخ 16 نوامبر 2021 (25 آبان 1400) در ونکوور و کشور کانادا و استودیوی «بریتیش کلمبیا» آغاز شد و در تاریخ 17 ژوئیه 2022 (27 خرداد 1401) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لایو اکشن Avatar: The Last Airbender چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *