تریلر فصل دوم انیمه Blood of Zeus منتشر شد

سرویس استریم «نتفلیکس»، با انتشار تریلر فصل دوم انیمه Blood of Zeus ، در هفته «Geeked»، اعلام کرد که این انیمه، سال آینده منتشر خواهد شد.

در جریان هفته «Geeked» که سرویس استریم «نتفلیکس» از سریال‌ها و پروژه‌های سال آینده خودش رونمایی می‌کند، تریلر فصل 2 Blood of Zeus نیز منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فصل دوم انیمه Blood of Zeus منتشر شد

در نخستین نگاهی که سرویس استریم «نتفلیکس» با انتشار تریلر فصل 2 Blood of Zeus از این انیمه منتشر کرد، نشان داد که فصل دوم این سریال نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. Blood of Zeus، یکی از پروژه‌های انیمه‌محور مهم سرویس استریم «نتفلیکس» بود که در اوایل دهه 2020 توسط خودش تولید و پس از اینکه موفقیت زیادی که کسب کرد، برای فصل دوم نیز تمدید شد.

نتفلیکس پس از اینکه تریلر فصل دوم 2 Blood of Zeus را در جریان رویداد «Geeked Week» به نمایش گذاشت، اعلام کرد که فصل دوم این سریال، در تاریخ 15 می 2024 (25 اردیبهشت 1403) روی پلتفرم نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

فصل دوم Blood of Zeus نیز توسط «چارلی» و «ولاس پارلاپانیدس»، تولید و ساخته شده و «نتفلیکس» نیز حق پخش آن را بر عهده دارد. طبق اطلاعاتی که در تریلر انیمه خون زئوس منتشر شد، متوجه شدیم که فصل دوم این سریال نیز مانند فصل اول آن، 8 قسمت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Blood of Zeus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *