نگارش فیلمنامه جان ویک 5 دوباره کلید خورد (John Wick: Chapter 5)

شرکت لاینزگیت در کنفرانسی از ساخت و نگارش فیلمنامه جان ویک 5 خبر داد. جان ویک فیلم اکشن دلهره‌آور آمریکایی است که 4 قسمت از آن منتشر شد.

پیش‌تر خبر ساخت فیلم جان ویک قسمت 5 تایید شده بود و آنطور که پیداست تولید فیلم John Wick 5 در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد. رئیس Lionsgate Motion Picture Group در کنفرانس مالی سه‌ماهه اخیر شرکت قاش کرد که فیلمنامه John Wick قسمت 5 در حال نوشتن است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمنامه جان ویک 5

داستان فرانچایز در مورد یک قاتل حرفه‌ای به نام جان ویک است که  پس از از دست دادن همسرش، تصمیم می‌گیرد از کار خود به عنوان یک قاتل دست بکشد. اما وقتی گروهی از قاتلان به او حمله می‌کنند و سگ او را می‌کشند، جان دوباره به دنیای قاتلان برمی‌گردد تا انتقام خون همسر و سگش را بگیرد.

فیلمنامه جان ویک ۵
نگارش فیلمنامه جان ویک 5 دوباره کلید خورد

با فاصله کوتاهی از شروع اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) در تاریخ ۱۲ اردیبهشت (۲ مه)، کار بر روی دنباله جان ویک چهار آغاز شده بود، اکنون که این اعتصاب پایان یافته و با جدیت بیشتر بر روی آن کار می‌شود. «جو دریک» در این‌باره گفته است:

در مجموعه جان ویک تولید چندین اسپین-آف و فیلم John Wick 5 را در دستور کار داریم. درست از زمان شروع اعتصاب نویسنده‌ها کار روی این اثر را آغاز کردیم و به‌محض پایان اعتصاب کار را از سر گرفتیم.

قسمت چهارم جان ویک، از جدیدترین مجموعه‌هایی بود که در اوایل 2023 اکران شد و بسیار پرطرفدار بود. کیانو ریوز، لنس ردیک فقید، ایان مک‌شین، رینا ساوایاما، دانی ین، بیل اسکاشگورد، لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، اسکات ادکینز، کلنسی براون و شامیر اندرسون در فیلم جان ویک 4 نقش‌آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی از سر گرفتن نگارش فیلمنامه جان ویک 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *