دیوید فینچر ساخت فیلم The Killer 2 را محتمل دانست

«دیوید فینچر»، چندی پیش در یک مصاحبه با روزنامه «اینترتینمنت ویکلی»، از احتمال ساخت فیلم The Killer 2 (قاتل) صحبت کرد و گفت این مسائل قاعده و قانون ندارند.

قسمت اول این فیلم با بازی «مایکل فاسبندر» به تازگی توسط سرویس اسریتم «نتفلیکس» منتشر شد و توانست نقدهای مثبتی دریافت کند. «دیوید فینچر» که در فیلم قاتل با «اندرو کوین واکر»، نویسنده فیلم هفت (Se7en) همکاری داشته، احتمال ساخت The Killer 2 را منطقی دانست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دیوید فینچر ساخت فیلم The Killer 2 را محتمل دانست

«دیوید فینچر» در پاسخ به اینکه آیا فیلم قاتل 2 ساخته می‌شود گفت:

هرگز نگویید هرگز. این مسائل قاعده و قانون ندارند. من همان کسی هستم که پیش از ساخت فیلم زودیاک (Zodiac) می‌گفت دیگر فیلم از قاتلان زنجیره‌ای نمی‌سازد.

از سوی دیگر، «دیوید فینچر»، هرگز دنباله‌ای برای فیلم‌های خود نساخته؛ اما پیش از این اعلام کرده بود که مذاکراتی برای ساخت فیلم شبکه اجتماعی 2 (Social Network 2) در حال انجام است. او درباره این موضوع نیز به روزنامه «گاردین» می‌گوید:

نمی‌دانم چه مسیری را در پیش خواهم گرفت. اما دوست دارم گمگشته باشم.

فیلم The Killer 2
ساخت فیلم The Killer 2

در یک مصاحبه دیگر با «جی‌کیو»، «دیوید فینچر» درباره عدم ساخت دنباله فیلم جنگ جهانی زِد (World War Z) گفت:

دنباله این فیلم، کمی شبیه سریال The Last of Us بود. خوشحالم که آن را نساختیم، زیرا The Last of Us قدرت بیشتری برای بررسی آن موضوع دارد.

با توجه به صحبت‌های این کارگردان، نمی‌توان اعلام کرد که فیلم جدید فینچر ، دنباله‌ای از پروژه‌های قبلی‌اش خواهد بود یا یک موضوع جدید دارد. فیلم The Killer، آخرین فیلم او است که 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) منتشر شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم The Killer 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *