کیلین مورفی پیشنهاد بازی در اوپنهایمر را تکان‌دهنده توصیف کرد

اظهارات کیلین مورفی درباره پیشنهاد بازی در اوپنهایمر بسیاری از کابران را متعجب کرد. به گفته‌ی مورفی نقش آفرینی در این فیلم مسئولیت سنگینی برای او ایجاد کرده است.

در رویداد «کانتندرز ددلاین» حرف های کیلین مورفی درمورد پیشنهاد بازی در اوپنهایمر ، مورد توجه بسیاری از کابران قرار گرفت. زمانی که کریستفر نولان نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» را برای فیلم «اوپنهایمر» به او پیشنهاد داد، کیلین مورفی لحظه‌ای «وحشتناکی» برایش بوجود آمد. چندی پیش کیلین مورفی اعلام کرده بود که نولان بدون مقدمه پیشنهاد کرده تا نقش “پدر بمب اتم” را برای فیلم جذاب اوپنهایمر بازی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اظهارات کیلین مورفی درباره پیشنهاد بازی در اوپنهایمر

کیلین مورفی در رویداد «کانتندرز ددلاین» ابراز کرد که پیشنهاد نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» در فیلم «اوپنهایمر» توسط کریستوفر نولان، یک لحظه وحشتناک و تکان‌دهنده برایش بود. او افزود که هرگز خواستار حس امنیت یا آرامش نبود؛ اما این نقش بسیار ارزشمند و بزرگ بود و مسئولیت سنگینی را بر عهده داشت. کیلین مورفی پیش‌تر اعلام کرده بود که نولان بدون هیچ گونه مقدمه‌ای پیشنهاد داد تا نقش «پدر بمب اتم» را بازی کند.

اظهارات کیلین مورفی درباره پیشنهاد بازی در اوپنهایمر
اظهارات کیلین مورفی درباره پیشنهاد بازی در اوپنهایمر

فیلم «اوپنهایمر» همزمان با فیلم «باربی» اکران شد و فروش آن ۹۴۹ میلیون دلار را رد کرد و رکورد پرفروش‌ترین فیلم‌هایی که با درجه سنی بزرگسال (R) ساخته شده‌اند را شکسته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارات کیلین مورفی درباره پیشنهاد بازی در اوپنهایمر چه بود؟ شما فیلم اوپنهایمر را دیده‌اید؟ تجربه‌ی شما چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *