شاهرخ خان به عنوان محبوب‌ترین بازیگر هندی 2023 انتخاب شد

شاهرخ خان یکی از بازیگران مطرح هالیوودی است که اخیرا خبری منتشر شد که نشان می‌دهد او به عنوان محبوب‌ترین بازیگر هندی 2023 شناخته می‌شود.

به گزارش سایت «آی‌ام‌بی‌دی» (IMDb)، در فهرست پرطرفدارترین بازیگران هندی سال 2023، «شاهرخ خان» در رتبه اول قرار گرفته است. او امسال دو فیلم با نام‌های “سرباز” (Jawan) و “پاتان” (Pathaan) را به ترتیب دومین و سومین فیلم هندی با بیشترین فروش در سراسر جهان داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شاهرخ خان محبوب‌ترین بازیگر هندی در سال 2023

در این فهرست، عالیا بات، بازیگر فیلم‌های “ررر” (RRR) و “سنگدل” (Heart of Stone)، دیپیکا پادوکونه، بازیگر فیلم‌های “سرباز” و “پاتان”، به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. وامیکا گبی، بازیگر فیلم “راز” (Khufiya)، و نایانتارا نیز در رده‌های چهارم و پنجم این فهرست قرار دارند. این فهرست بر اساس بازدید صفحات بازیگران در سایت IMDb تهیه شده است.

شاهرخ خان

فهرست پرطرفدارترین بازیگران هندی سال ۲۰۲۳ در سایت آی‌ام‌دی‌بی:

  1. شاهرخ خان
  2. عالیا بات
  3. دیپیکا پادوکونه
  4. وامیکا گبی
  5. نایانتارا
  6. تمنا باتیا
  7. کارینا کاپور خان
  8. سوبهیتا دولیپالا
  9. آکشی کومار
  10. ویجی ستوپاتی

خان در تاریخ 2 نوامبر 1965 (11 آبان 1344)، در یک خانواده مسلمان به دنیا آمد. او در سینما هند فعالیت دارد و تا به حال افتخارات بسیار زیادی از جمله 14 جایزه فیلم فیر را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سینمای بالیوود چیست؟ آیا به فیلم‌های هندی علاقه دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *