اسکایلر جیزوندو و سارا سمپایو به فیلم Superman: Legacy پیوستند

فیلم Superman: Legacy یکی از مورد انتظارترین آثار کمپانی دی‌سی است که توسط جیمز گان کارگردانی خواهد شد و اخیراً دو بازیگر جدید به این فیلم پیوستند.

پس از پایان اعتصابات اخیر نویسندگان و بازیگران هالیوودی، در حال حاضر تولید فیلم «Superman: Legacy» به کارگردانی جیمز گان در حال پیشروی است. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، بازیگران جدیدی به این فیلم پیوسته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران جدید فیلم Superman: Legacy

اسکایلر جیزوندو (Skyler Gisondo)، بازیگر و فیلم «Licorice Pizza» و سریال «The Righteous Gemstones»، در نقش یک عکاس در مجله «دیلی پلنت» را بازی خواهد کرد. جیزوندو که کمی قبل در فیلم کمدی «Booksmart» حضور داشته است، بازی‌های ابرقهرمانی را تجربه کرده و در فیلم‌های سری «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» (Amazing Spider-Man) با بازی اندرو گارفیلد همکاری داشت.

فیلم Superman: Legacy

سارا سمپایو مدل معروف، قرار است نقش ایو تشماخر، دستیار شرور لکس لوتر (با بازی نیکولاس هولت) را بازی کند. همچنین ما می‌دانیم که دیوید کورنسوت نقش کلارک کنت یا همان سوپرمن را بر عهده دارد و ریچل بروزناهان نیز نقش لوئیس لین را بازی خواهد کرد. فیلمبرداری این فیلم از اوایل سال آینده (2024) آغاز می‌شود.

فیلم «Superman: Legacy» که در ماه ژانویه معرفی شد، به عنوان آغازگر دنیای سینمایی جدید دی‌سی به نام «خدایان و هیولاها» (Gods & Monsters) عمل خواهد کرد و شامل فیلم‌های دیگری به نام‌های «The Brave and the Bold» و «Supergirl: Woman of Tomorrow» نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران جدید فیلم «Superman: Legacy» چیست؟ آیا از طرفداران دنیای دی‌سی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *