الهام‌برداری از شوخی‌های «تام کروز» توسط «ریچارد کورتیس» در فیلم Genie

شخصیت «ملیسا مک کارتی» در فیلم Genie ، پس از دیدن «تام کروز» در فیلم «ماموریت غیرممکن»، علاقه زیادی به این بازیگر پیدا می‌کند و «ریچارد کورتیس» آن را با لحن کمدی نشان می‌دهد.

«ریچارد کورتیس»، نویسنده فیلم سینمایی Genie در رابطه با الهام‌برداری از شوخی‌های «تام کروز» در این فیلم گفت که می‌خواستم مطمئن شوم تا به صورت طبیعی این علاقه «ملیسا مک‌کارتی» را با او به تصویر بکشم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


الهام‌برداری از شوخی‌های «تام کروز» توسط «ریچارد کورتیس» در فیلم Genie

در فیلم جینی ، شخصیت جینی که توسط «ملیسا مک‌کارتی»، با دیدن «تام کروز» در یک فیلم از مجموعه آثار «مأموریت: غیرممکن» برای اولین بار در سینما، عاشق او می‌شود. پس از این اتفاق، او در اتاق خوابش پوسترهای «تام کروز» را نصب می‌کند و یک سوییشرت از او می‌خرد. این عشق و علاقه شخصیت «جینی» به «تام کروز»، در زندگی واقعی نیز صورت گرفته بود و نویسنده با الهام از کودکی این بازیگر، با «تام کروز» شوخی کرد.

فیلم Genie

در یک مصاحبه با مجله «People» که در روز سه‌شنبه منتشر شد، نویسنده فیلم بیان کرد که قطعاً پیش از فیلمبرداری، از «تام کروز» اجازه گرفته است. Genie، یک فیلم کمدی و فانتزی مخصوص کریسمس آمریکایی است که در سال 2023 منتشر شد.

این فیلم، یک بازسازی از فیلم تلویزیونی بریتانیایی برنارد و جنی، محصول 1991 است. در این فیلم «ملیسا مک کارتی»، «پاپا اسیدو»، «دنی بنتون»، «مارک مارون»، «جوردین مک اینتاش»، «لوئیس گوزمان» و «آلن کامینگ» به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Genie چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *