حضور سینا ولی الله در سریال قدیمی مروارید سرخ [+ویدئو]

امروز ویدیویی از سریال قدیمی مروارید سرخ با حضور سینا ولی الله در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد پیش از مهاجرت و آغاز فعالیت در عرصه‌ی‌ اجرا، در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشته است.

سریال مروارید سرخ، به کارگردانی و نویسندگی مسعود رسام در سال 1383 تولید و یک سال بعد در سال 1384 از آنتن شبکه پنچ تهران پخش شد. در ویدئویی که در ادامه مشاهده‌ می‌کنید شاهد نقش‌آفرینی«سینا ولی الله» مجری برنامه «چندشنبه با سینا» در این سریال هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سینا ولی الله در سریال مروارید سرخ

سینا ولی الله، بازیگر مشهور و محبوب رسانه‌های فارسی زبان، در سریال قدیمی «مروارید سرخ» حضور داشت. او نقشی برجسته را در این سریال بازی کرد و با استعداد و بازیگری توانمند خود، توانست احساسات و ابعاد شخصیت خود را به شکل واقعی و قابل تمایز نشان دهد. حضور سینا ولی الله در این سریال، برای طرفداران و علاقه‌مندان او، به یکی از لحظات خاطره‌انگیز در تاریخ تلویزیون ایران تبدیل شده است.

سینا ولی‌الله، تولیدکننده، مجری، کمدین، صداپیشه و مدیر تولید تلویزیون ایرانی، در تاریخ 25 مهر 1355 در تهران به دنیا آمد. او مجری برنامه “چندشنبه با سینا” است که از شبکه ام‌بی‌سی پرشیا پخش می‌شود. مادر سینا در وزارت فرهنگ و هنر به عنوان کارمند عالی رتبه فعالیت می‌کرده و پدرش نیز در وزارت نیرو مشغول به کار بوده است. هر دوی آنها در حوزه‌های تئاتر و چاپ و نشر تحصیل کرده بودند و پدرش در زمینه نقاشی و خطاطی نیز مهارت زیادی دارد. همچنین، سینا یک خواهر و یک برادر دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *