اولین ویدیو و تصاویر از سریال Agatha: Darkhold Diaries لو رفت

شب گذشته، رسانه «Comick Book Movie» اولین ویدیو و تصاویر سریال Agatha: Darkhold Diaries را منتشر کرد. این تصاویر توسط یکی از عوامل سریال پخش شده بود.

ویدئویی که از سمت استودیوی مارول لو رفته است، تیزر تریلری را از این سریال نشان می‌دهد که شاید هفته آینده باید منتظر انتشار رسمی آن باشیم. استودیوی «مارول» و «دیزنی»، چندی پیش از لوگوی جدید سریال آگاتا: خاطرات دارکهلد (Agatha: Darkhold Diaries) رونمایی کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین ویدیو و تصاویر از سریال Agatha: Darkhold Diaries لو رفت

این سریال که با بازی «کاترین هان» در نقش «آگاتا هارکنس» ساخته شده، به عنوان یک اسپین‌آف برای سریال وانداویژن (WandaVision) عرضه می‌شود. در این سریال، بازیگرانی همچون «ابری پلازا» «جو لاک»، «پتی لاپون»، «ششیر زاماتا»، «الی ان»، «اما کالفیلد فورد»، «ماریا دیزیا»، «مایلز گوتیرز رایلی» و «اوکوی اکپوکواسیلی» حضور خواهند داشت. «جک شیفر» نیز به عنوان کارگردان سریال و «کوین فایگی» به عنوان تهیه‌کننده پروژه مشغول به کار هستند.

سریال Darkhold Diaries قرار است در پایان سال 2024 در پلتفرم دیزنی پلاس (Disney+) رونمایی شود و شامل 9 قسمت خواهد بود. این سریال، جزو فاز پنجم از داستان‌های سینمایی مرتبط با دنیای سینمای مارول (MCU) است.

در قسمت ابتدایی این سریال، شخصیت «آگاتا هارکنس» خود را از یک طلسم آزاد می‌کند و امیدوار است به راه و رسم کهن کشتار بازگردد؛ اما او متوجه می‌شود که دیگر دارای قدرتی نیست و تنها راه برای او، درخواست کمک از یک یا دو همراه قدیمی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Agatha: Darkhold Diaries چیست؟ آیا می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *