شایعه: آنیا تیلور جوی نقش ویلن فیلم Fantastic Four را بازی می‌کند

به نظر می‌رسد که کمپانی «مارول» بازیگر مورد نظر خود را برای ایفای نقش یکی از ویلن‌های اصلی در فیلم Fantastic Four را پیدا کرده است.

طبق گزارش‌ها، آنیا تیلور جوی ، ستاره سریال Queen’s Gambit و نامزد جایزه امی، در حال مذاکره با کمپانی مارول است و احتمالاً نقش شخصیت ویلن کمتر شناخته شده «Silver Surfer» را در فیلم چهار شگفت انگیز بازی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آنیا تیلور جوی نقش ویلن فیلم Fantastic Four را بازی می‌کند

پیش از انتشار این خبر، گزارش شده بود که «پدرو پاسکال» به احتمال زیاد برای ایفای نقش دکتر رید ریچاردز انتخاب شده و «خاویر باردم»، بازیگر برنده اسکار نیز قرار است نقش گالاکتوس را بازی کند.

فیلم Fantastic Four

«آنیا تیلور جوی» پیش از این نیز نقش یکی دیگر از شخصیت‌های مارول به نام مجیک را در فیلم اسپین‌آف مردان ایکس، یعنی The New Mutants را ایفا کرده بود. او در سال‌های اخیر، در فیلم‌های موفقی مانند The Witch، Last Night in Soho، The Northman، The Menu و “The Super Mario Bros. Movie حضور داشته و فیلم بعدی او Furiosa، پیش‌درآمدی برای فیلم Mad Max است که نقش خود را مقابل «کریس همسورث» بازی می‌کند.

«مت شکمن»، سازنده سریال وانداویژن، کارگردانی این فیلم را با فیلمنامه‌ای از «جاش فریدمن» برعهده خواهد داشت. شایعات همچنین به حضور «مت اسمیت» و ایبن ماس بچراک در این فیلم اشاره دارند. در حال حاضر، اطلاعات زیادی از فیلم 4 شگفت انگیز در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب آنیا تیلور جوی برای بازی در نقش «Silver Surfer» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *