تصاویر رسمی از گری اولدمن در فیلم جدید پائولو سورنتینو منتشر شد

امرور تصاویر رسمی از گری اولدمن در فیلم جدیدش در حالی که فرایند تولید آن در ایتالیا ادامه دارد، منتشر شده است. سورنتینو به عنوان نویسنده و کارگردان برای دهمین بار پشت دوربین خواهد رفت.

اخیراً تصاویر رسمی اولیه از بازیگران فیلم دهم پائولو سورنتینو، از جمله گری اولدمن، منتشر شده است. در این فیلم، گری اولدمن نقش هری اس. ترومن را ایفا می‌کند. او اخیراً در فیلم “اوپنهایمر” (Oppenheimer) حضور داشته و در سال آینده در فصل سوم سریال “اسب‌های تنبل” (Slow Horses) نیز ایفای نقش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر رسمی از گری اولدمن در فیلم جدیدش

فیلم دهم ساخته پائولو سورنتینو، با عنوان “پارتنوپه”، درباره‌ی یک زن به همین نام است. پارتنوپه، زنی که به نام شهرش نامگذاری شد. در اسطوره‌شناسی یونان، پارتنوپه یا پارتنوپی در اودیسه هومر به عنوان یکی از سیرن‌ها که سعی در فریب اودیسئوس می‌کنند، معرفی می‌شود. او از شکست خود ناراحت شده و به دریا پریده و غرق خواهد شد و در نهایت در ساحل ناپل قرار می‌گیرد.

کارگردان، مسیر زنی را که نه سیرن بوده و نه ارتباطی با شخصیت افسانه‌ای دارد، از تولدش در سال 1950 تا روزهای اخیر را روایت خواهد کرد. همچنین گروهی متنوع از شخصیت‌ها که به طور پویا وارد و خارج زندگی او می‌شوند، بررسی خواهد شد.

تصاویر رسمی از گری اولدمن در فیلم جدیدش

از دیکر بازیگران این فیلم می‌توان “لوییزا رانی‌یری” در فیلم «دست خدا»، سیلویو اورلاندرو در فیلم “پاپ جوان”، استفانیا ساندرلی، ایزابلا فراری، پپه لانزتا، آلفونسو سانتاگاتا، سیلویا دگراندی، سلست دالا، نلو ماشا و بیاجو ایتزو را نام برد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *