سریال Power Book III: Raising Kanan برای فصل چهارم تمدید شد

به گزارش رسانه The Wrap، سریال Power Book III: Raising Kanan برای فصل چهارم تمدید شد و فیلمبرداری آن از هفته آینده در شهر نیویورک آغاز می‌شود.

مراحل فیلمبرداری فصل چهارم مجموعه Power Book III: Raising Kanan قرار است از هفته آینده در شهر نیویورک آغاز شود. «ساشا پن»، در این فصل به عنوان مجری برنامه و تهیه‌کننده اجرایی بازمی‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال Power Book III: Raising Kanan برای فصل چهارم تمدید شد

به گزارش فیگار به نقل از The Wrap؛ مراحل تولید سریال درام و جنایی Power Book III: Raising Kanan، در سال 2024 به اتمام می‌رسد و در تابستان همان سال نیز منتشر می‌شود. داستان سریال Raising Kanan که در دهه 1990 می‌گذرد، سال‌های اولیه شخصیت «کانان استارک» را به تصویر می‌کشد.

سریال Power Book III: Raising Kanan

در فصل 4 Power Book III «میکای کورتیس»، «راک توماس»، «عمر اپس»، «لاندن براون»، «مالکوم میس»، «هیلی کیلگور»، «جوی بادا»، «شانلی کاسول»، «آنتونیو اورتیز» و «گرانتام کلمن» به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رئیس برنامه‌نویسی اصلی شبکه Starz اعلام کرد:

ما بسیار هیجان زده هستیم که داستان «کانان استارک» را ادامه دهیم. ما می‌خواهیم به طرفداران این سریال فرصت بدهیم تا شاهد تحول «کانان»، از دوران نوجوانی تا تبدیل شدن به یک شخصیت شرور و خونسرد در Power که در آن با او آشنا شدند، باشند.

فصل سوم این سریال در تاریخ 1 دسامبر 2023 (7 دی 1402) پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Power Book III: Raising Kanan چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Warp


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *