اولین تریلر فیلم About Dry Grasses منتشر شد

اولین تریلر فیلم About Dry Grasses که توسط  نوری بیلگه جیلان کارگردانی شده است، به انتشار رسید. این فیلم در بخش رقابتی جشنواره کن به نمایش گذاشته شد.

تریلر درباره علف های خشک با کارگردانی نوری بیلگه جیلان، که قبلا با فیلم «درخت گلابی» شهرت یافت، به تازگی منتشر شد. About Dry Grasses (به ترکی: Kuru Otlar Üstüne) یک اثر سینمایی ترکیه‌ای است که در سال 2023 تولید شد.


ادامه مطلب در ادامه


اولین تریلر فیلم About Dry Grasses

درخلاصه داستان این فیلم آمده است که یک معلم جوان پس از انجام وظیفه‌ی اجباری خود در یک شهر کوچک، به مدرسه‌ای در استانبول منتقل شود؛ اما پس از مدت‌ها انتظار، امید خود را برای فرار از این زندگی سخت از دست می‌دهد. همکارش نورای به او کمک می‌کند تا به زندگی دیدگاه جدیدی پیدا کند.

فیلم سینمایی About Dry Grasses یکی از نوزده فیلم نامزد در رقابت برای کسب نخل طلای هفتاد و ششمین جشنواره کن، پس از نمایش اولیه در جشنواره، حدود 11 دقیقه مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. این فیلم بر اساس 7 نقد، امتیاز 86 را در سایت Rotten Tomatoes کسب کرده است. در ادامه، می‌توانید تریلر فیلم سینمایی About Dry Grasses را مشاهده کنید.

“About Dry Grasses” نهمین فیلم بلند سیلان و دهمین کار حرفه‌ای او است. او به همراه همسرش، ابرو جیلان و آکین آکسو داستان این فیلم را نوشته‌اند. آنها پیشتر نیز در ساخته قبلی سیلان یعنی «Wild pear tree» با هم همکاری کرده‌اند. آماده‌سازی داستان فیلم حدود دو سال به طول انجامید و در نهایت فیلمبرداری آن در مارس 2021 در ارزروم آغاز گردید. مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای که در این فیلم مشاهده می‌کنیم، در آدی یامان فیلمبرداری شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اولین تریلر فیلم About Dry Grasses چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *