اولین تریلر فیلم Memory منتشر شد

شب گذشته، اولین تریلر فیلم Memory با هنرنمایی «جسیکا چستین» منتشر شد. این فیلم در جشنواره ونیز شرکت کرد و نقدهای بسیار مثبتی را به همراه داشت.

تریلر فیلم سینمایی Memory که با هنرنمایی «جسیکا چستین» و «پیتر سارزگارد» ساخته شده، به تازگی به انتشار رسید. این فیلم تحت کارگردانی «میچل فرانکو» در جشنواره فیلم ونیز، با هفت دقیقه تشویق ایستاده مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تریلر فیلم Memory

«جسیکا چستین»، بازیگر 46 ساله سینمای هالیوود، در سال‌های اخیر با هنرنمایی در فیلم‌هایی مانند Zero Dark Thirty (سی دقیقه پس از نیمه‌شب)، Interstellar (در میان ستاره‌ای) و Molly’s Game (بازی مالی) نشان داد که از جمله بازیگران توانمند و بی‌حاشیه‌ای است که راه درست سینمای هالیوود را پیدا کرده‌اند.

تریلر Memory نشان داد که این فیلم روایت‌گر زنی به نام «سیلویا» با هنرنمایی «جسیکا چستن» است که وظیفه مراقبت از افراد مسنی که با بیماری‌های روانی درگیر هستند را بر عهده دارد. «سیلویا» زنی است که در شرایط زندگی متعارفی قرار دارد و با اختلالات روانی متعددی مبارزه می‌کند. این مشکلات وقتی به اوج خود می‌رسند که در یک مجلس، با دوست قدیمی دبیرستانی خود به نام «ساول» روبرو می‌شود. این شخص، خاطرات فراموش شده‌ی «سیلویا» را دوباره به ذهن او می‌آورد و باعث می‌شود اتفاقاتی غیرمنتظره رخ بدهند.

از دیگر بازیگران این فیلم، می‌توان به «پیتر سارزگارد»، «السی فیشر»، «مریت ویور»، «بروک تیمبر»، «جسیکا هارپر» و «جاش چارلز» اشاره کرد. «پیتر سارزگارد»، به‌خاطر بازی در نقش «ساول»، در جشنواره فیلم ونیز، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

تریلر فیلم حافظه مشخص کرد که این فیلم در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) در سینماهایی در ایالات متحده اکران محدودی خواهد داشت و پس از آن در تاریخ 5 ژانویه 2024 (15 دی 1402) به صورت بلوری عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Memory چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *